  • Data: 2010-04-01 12:30:54
    Temat: Re: czy da sie jakos zabezpieczyc sterowniki L298 ?
    Od: "bagno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Górski" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:hp235u$ju7$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jak "Twoja" uważać.
    >
    > Może dobrze by było narysować schemat takiego systemu w całości i dać na
    > grupę. Jak się rozmawia teoretycznie o czymś czego nie widać to trochę
    > trudno.

    Szukam kogoś kto nie będzie rozmawiał teoretycznie tylko na podstawie
    własnych
    doświadczeń. Napisałem jak wygląda zasilacz (już wiem, że do przerobienia),
    schemat sterownika podałem, na lpt jest optoizolacja i nie ma zadnego
    elektrycznego
    polaczenia. Wszystko w tym systemie jest w najbardziej typowym ukladzie.
    Jestem juz prawie pewny, ze te uklady byly wadliwe. Jak tylko bede w domu
    to montuje nowe uklady i jestem pewny, ze bedzie ok.