eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaczy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd?Re: czy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd?
    Subject: Re: czy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>
    Date: Sun, 23 Apr 2017 13:44:24 +0200

    W dniu 2017-04-23 o 12:55, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    > wiadomości news:58fc80d5$0$5140$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Ale ja tego nie neguję.

    > Stąd mnie interesuje, jakie by było, dla wody idealnej, bez żadnych
    > fuzli. Interesuje mnie, na fizyce mi nie powiedzieli, na chemii mi nie
    > powiedzieli, a wiem, że każdy fuzel, może tu sporo namieszać.

    To chyba jest 0.0547 mikrosimensa na centymetr. Ale to wartość mocno
    teoretyczna. Gwarancja kupnej ultraczystej wody jest bardzo krótka (coś
    koło dwóch tygodni, jeśli dobrze pamiętam). Oczywiście przewodnictwo
    zależy od temperatury. Co ciekawe, w takiej wodzie potrafią rozwinąć się
    glony, w chromatografii trzeba używać świeżej, bo jeśli postoi ze trzy
    miesiące, to to świństwo zatyka filtry. Jeśli się dobrze przyjrzeć, to
    nawet widać białe kłaczki.

    Pozdrawiam,
    Paweł