  • Data: 2017-10-08 13:27:49
    Temat: Re: czujniki cofania
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >czujniki więc sprawdzają się znakomicie. Lepsza byłaby chyba tylko kamera cofania.

    > Wykrywają znaki
    Nie wierzę. Ale ja to aut nie szanuje.

    Ale szwagier kupił "nowe" volvo, a że dużo kosztowało to jest do niego
    baaardzo przywiązany więc obchodzi się z nim jak z jajkiem.
    A i tak zaliczył obcierkę na znaku "bo nic nie pikało".

    Rozmawiałem z gościem przy okazji naprawy alarmu w aucie.
    Czujniki są rozstawione co X cm i możesz mieć pecha i nie wykryje.
    Generalnie czujki wykrywają przedmioty których szerokość
    jest większa od odległości między czujnikami.
    Wtedy elektryk dawał gwarancje na to że zostaniesz poinformowany
    o tym że COŚ jest z tyłu.