  • Data: 2014-01-02 12:29:33
    Temat: Re: czujnik temperatury
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.01.2014 23:44, John Smith wrote:

    > Równie dobrze może się nie męczyć, dać czujnik +-2°C a do wyniku dodać
    > szum o rozkładzie normalnym

    I zrobisz to mniej męcząc się niż biorąc DS18B20?
    I bez przesady - 2°C rozdzielczości? Rzeczony dallas pozwala
    zaobserwować cykle pracy lodówki w pomieszczeniu - był blisko niej
    -fakt, ale zmiany były na poziomie 0.1°C i widać to na wykresie.
    Oczywiście mówienie, że mam w pomieszczeniu np. 21,50°C jak sam
    zauważyłeś jest śmieszne i to nie tylko z tym czujnikiem.
    Producent coś tam mówi o dokładności +/- 0.5°C - mnie to wystarcza.

    --
    Mirek.