    From: Qbab <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czujnik temperatury
    Date: Sun, 02 Jan 2011 17:27:28 +0100

    W dniu 11-01-02 14:24, Agent Orange pisze:

    > Zmierz opór sprawnego czujnika w 20 stopniach oraz w 25 stopniach i
    > podaj tutaj.
    >
    > Agent

    Ciężko będzie bo jest w podłodze :), wpadłem na to sam ale pomiar
    temperatury czujnika umieszczonego w podłodze jest wątpliwy - cholera
    wie jaką on ma w rzeczywistości - nie ma z czym porównać bo temp podłogi
    na 100% jest inna na powierzchni a inna przy czujniku.

    No chyba że wystarczy jak ustawię podłogę na 25 wieczorem a rano zmierzę
    (ciekawe czy taki czas wystarczy żeby nagrzało się równomiernie, co
    gorsze błąd pomiaru temperatury samego sterownika jest spory bo ma
    dołożoną funkcję kalibracji +/- 4 C :)
    Chyba że sam kąt nachylenia charakterystyki wystarczy do określenia jaki
    to czujnik.

    pozdr
    Qbab