  • 1. Data: 2010-11-29 23:20:59
    Temat: czujnik cofania bez wyswietlacza - jaki?
    Od: "friday" <f...@o...com>

    Witam. Prosze o polecenie czujnika cofania ale bez wyswietlacza - wystarczy
    tylko sygnal dzwiekowy. Dziekuje Pozdr. F>

  • 2. Data: 2010-11-29 23:22:13
    Temat: Re: czujnik cofania bez wyswietlacza - jaki?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-29 23:20, friday pisze:
    > Witam. Prosze o polecenie czujnika cofania ale bez wyswietlacza -
    > wystarczy tylko sygnal dzwiekowy. Dziekuje Pozdr. F>

    Coś z oferty Valeo.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-11-30 07:38:23
    Od: PJ <p...@g...com>

    BEEP & PARK
    VALEO 632000
    4 CZUJNIKI TYLNE
    Z SYGNAŁEM DŹWIĘKOWYM
    ale ostrzegam ze na deszczu wymięka

    P.

  • 4. Data: 2010-11-30 08:46:32
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 29 Nov 2010 22:38:23 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za PJ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > BEEP & PARK
    > VALEO 632000
    > 4 CZUJNIKI TYLNE
    > Z SYGNAŁEM DŹWIĘKOWYM
    > ale ostrzegam ze na deszczu wymięka

    Czy ten zestaw jest kompatybilny z hakiem holowniczym? W instrukcji jest
    napisane, ze tak. Natomiast na aukcjach allegro sprzedawcy zaznaczaja, ze
    nie jest. Pewnie instrukcja ma racje, ale wole sie dopytac.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 5. Data: 2010-11-30 08:52:41
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Witam. Prosze o polecenie czujnika cofania ale bez wyswietlacza -
    > wystarczy tylko sygnal dzwiekowy. Dziekuje Pozdr. F>

    tylko amervox
    kompatybilny z hakiem /info dla Piotra/ chociaż tą "kompatybilność" może
    zrobić każdy elektryk :)
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2010-11-30 09:15:42
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    PJ wrote:
    > BEEP & PARK
    > VALEO 632000
    > 4 CZUJNIKI TYLNE
    > Z SYGNAŁEM DŹWIĘKOWYM
    > ale ostrzegam ze na deszczu wymięka

    a jak sie objawia to wymiekanie? Zamontowalem sobie chinskie i w sumie dzialaja
    ale mniejsze przeszkody i to okragle (rura pcv jakies 10cm srednicy) to wykrywa
    jak jest prawie zupelnie w lini sensora, jesli jest miedzy sensorami to juz
    potrafi milczec. Rozumiem ze wiaska jest rozpraszana ale moze valeo by dalo
    rade.

    Na deszczu jeszcze nie testowalem (mokra przeszkoda) ale popsikalem woda sam
    sensor i dzialalo chyba poprawnie.

    Ogolnie male i waskie przeszkody moze przeoczyc. Do parkowania "na styk" to sie
    nadaje, duza przeszkoda :) W sumie po to mi to bylo ale fajnie jakby pochyly
    slupek tez wykrylo a te sa zwykle okragle :/

  • 7. Data: 2010-11-30 09:25:15
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 23:22:13 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Coś z oferty Valeo.

    Tylko najpierw trzeba sprawdzić, czy zwłoka z jaką działają te czujniki
    jest akceptowalna dla kierownika. Nie pamiętam modelu - było to z 3 lata
    temu, ale u mnie ostatecznie skończyło się na jakimś chińskim wynalazku,
    który spokojnie dawał radę aż do moemntu niedawnej sprzedaży auta :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2010-11-30 10:08:28
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > BEEP & PARK VALEO 632000
    > 4 CZUJNIKI TYLNE
    > Z SYGNAŁEM DŹWIĘKOWYM
    > ale ostrzegam ze na deszczu wymięka

    Byc moze cos nie tak zamontowales i woda dostaje sie do srodka. Mam to samo
    z jednym peknietym, firmowym czujnikiem, czasem kiedy lepiej popada ten
    pekniety wariuje.

    --
    pozdr

  • 9. Data: 2010-11-30 12:10:27
    Od: " e^x/dx" <d...@N...gazeta.pl>

    Założyłem w zeszłym roku czujniki do mojego auta
    w serwisie forda w Pol-motors we Wrocławiu.
    Zadzwoń do nich i zapytaj, którego producenta
    i jaki model montują, bo ja nie pamiętam.
    Mogę je spokojnie polecić.
    Są bardzo czułe i odporne na zakłócenia.

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 10. Data: 2010-11-30 17:41:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tylko amervox
    > kompatybilny z hakiem /info dla Piotra/ chociaż tą "kompatybilność" może
    > zrobić każdy elektryk :)

    Potwierdzam, mam amervoxa - wprawdzie nie mam haka, ale szczerze polecam -
    piszczą odpowiednio, reagują we właściwej odległości itp. Ale mam wersję z
    wyświetlaczam, a wyświetlacz montowany jest na podsufitce koło tylnej klapy
    w taki sposób, że widać go zarówno w lusterku i przy patrzeniu bezpośrednio
    do tyłu.
    http://www.parkowanie.info/#wyswietlacz

    --
    Yogi(n)