  • 1. Data: 2010-11-29 20:25:10
    Temat: opony
    Od: "MŁ" <k...@g...pl>

    witam,
    dzisiaj moje ogumienie zimowe Firestone srednio sie popisalo...
    3 sezon sie zbliza ale widze ze kipsko sobie juz radza
    chce wymienic dosyc szybko dwie opony z przodu i teraz na jakie?

    ALPINA A3 beda dobre?

    Astra G kombi 1,6 16V
    myslalem o 165/65/14

    moze jakies inne w podobnej cenie ok 250zl/szt.

    dodam iz wiem co to google ale moze ktos organoleptycznie przetestowal
    jakies nowosci na rynku i moze polecic ;)

    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2010-11-29 21:23:59
    Temat: Re: opony
    Od: "aro333" <a...@w...pl>

    Dobre opinie słyszalem o Nokianach.Nie czytalem, a słyszalem

  • 3. Data: 2010-11-29 22:48:44
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "aro333" <> napisał w wiadomości ...
    > Dobre opinie słyszalem o Nokianach.Nie czytalem, a słyszalem

    mam Nokiany WR - są naprawdę bardzo dobre - polecam na zimę :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 4. Data: 2010-11-30 10:09:54
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > dzisiaj moje ogumienie zimowe Firestone srednio sie popisalo...
    > 3 sezon sie zbliza ale widze ze kipsko sobie juz radza
    > chce wymienic dosyc szybko dwie opony z przodu i teraz na jakie?

    Moim zdaniem to nawet nowe sobie nie najlepiej radzą. Moje firestony też
    zaczęły trzeci sezon i przełożyłem je na tył, bo stare krisalpy radzą sobie
    lepiej, w dodatku firestony cholernie szybko się zużywają. W 10 kkm zjadło
    połowę zimowego bieżnika.

    W zasadzie dowolne nowe i nie chińskie powinny być od tych firestonów
    lepsze.

  • 5. Data: 2010-11-30 11:47:28
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2010-11-29 22:48, Tadeusz pisze:

    > mam Nokiany WR - są naprawdę bardzo dobre - polecam na zimę :)

    No wczoraj moje Nokiany WR tez pokazały co potrafia - sa ekstra

  • 6. Data: 2010-11-30 12:09:27
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    > mam Nokiany WR - są naprawdę bardzo dobre - polecam na zimę :)

    Mam nowe Nokiany WR G2 - wczoraj i dzisiaj na śniegu, błocie itp.
    pokazały, że to był dobry zakup.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj