  • Data: 2021-12-21 15:28:20
    Temat: Re: częstotliwość sieci a wykrywanie przestępstw
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Dec 2021 12:35:23 +0000, Cezar wrote:

    > Tom Scott jest akurat OK nie udaje że wie wszystko- podpiera się mądrymi
    > ludźmi.
    > Veritasium nigdy nie zasubskrybowałem - widziałem już kiedys ale ten typ
    > celebrity-science mi nie podchodzi. Dopiero ten z drutami obejrzałem po
    > długiej przerwie...
    > btw - jeden gośc zrobił eksperyment z kilometrowym drutem :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=2Vrhk5OjBP8

    Ciekawe
    https://youtu.be/2Vrhk5OjBP8?t=446

    po zamknieciu klucza:
    -prad w drugim biegunie baterii zaczyna narastac ... czyzby jakas
    kombinacja dlugosci/indukcyjnosci i pojemnosci przewodow?
    skad ten narost?

    -prad w "zdalnym" rezystorze od razu sie ustala na ~0.2mA.
    czyzby pojemnosc miedzy drutami? A moze sprzezenie indukcyjne?

    A moze to nie sa rzeczywiste napiecia, tylko wzbogacone o indukcje w
    kablach oscyloskopu ?

    J.