  • Data: 2002-10-05 20:38:41
    Temat: Re: czego dowie sie polskie dziecko z Internetu?
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Oct 2002 13:03:38 +0000 (UTC), futszaK
    <f...@W...irc.pl> wrote:

    >Kurde to już nie będę otrzymywał wezwań "do OSOBISTEGO się zgłoszenia
    >celem dostarczenia dokumentu", jakby nie można było dokumentu wysłać
    >pocztą...

    Tylko tyle? Bez pouczenia o odpowiedzialnosci???

    Dolaczylem swojego czasu do wyslanego PIT-u kartke z informacja ze
    wolalbym aby ewentualna nadplate podatku na konto mi przelewali
    zamiast poczta wystlac - boc i prosciej, i taniej... W efekcie
    otrzymalem "WEZWANIE DO STAWIENIA SIE"... pod grozba odpowiedzialnosci
    karno - skarbowej. Oczywiscie wszedlem do US jak burza, paniusie na
    bacznosc na poczatek postawilem i uswiadomilem kto tu komu pensje
    placi - bo dla biurw nie do pojecia bylo ze mozna wyslac formularz
    stosownego zgloszenia zmian namiarow podatnika z prosta informacja -
    albo podatnik wypelni i odesle albo bedzie jak bylo - znaczy bede
    awiza odbieral i w kolejce na poczcie po kilkadziesiat zlotych
    nadplaty stal.
    Swiety Biurokracy niestety inteligntnym swietym nigdy nie byl. A
    wdrozeniu podpisu elektronicznego wroze dluga i ciernista droge...

    --
    Darek