  • Data: 2002-10-08 15:41:57
    Temat: Re: czego dowie sie polskie dziecko z Internetu?
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Bójko" <b...@g...pl> wrote:
    > Myślisz, że jakieś tam internety, Unie Europejskie, społeczeństwa
    > informacyjne i innne takie pierdoły są w stanie zmienić sposób myślenia
    > naszych urzędników? Jeśli tak to przeceniasz ich lotność umysłową...

    To ja może dodam anegdotę. Kolegę zatrudnili w pewnym państwowym
    urzędzie na konsultanta ds. internetu. Urząd się rozwija, wejście
    do UE coraz bliżej, trzeba by serwis poprawić, pracowników obsługi
    nauczyć. Znajomy poszedł na pierwsze spotkanie w sprawie założeń
    do projektu a tam rozmowa w stylu:
    - Co Pan proponuje panie Krzysztofie? (umówmy się że to imię znajomego)
    - Tutaj mam przygotowany projekt założeń do serwisu, z rozpisanym
    podziałem funkcjonalności i opisem interfejsu do korzystania
    przez pracowników. (i przedstawia projekty)
    - Interfejsu, interfejsu... hm... no tak, to Pan Edek się tym zajmie!
    Pan Edek umie już wysyłać hm... tego... no... maila!

    Szkoda gadać ;)

    --
    Dariusz Jaworski | E-mail podany obok to pokarm dla spammerów. |
    d...@s...edu.pl | Jesteś człowiekiem? Zamień na sgh.waw.pl ;) |