  • Data: 2002-10-19 21:54:27
    Temat: Re: czego dowie sie polskie dziecko z Internetu?
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Oct 2002 20:38:41 +0000 (UTC), l...@w...pdi.net (Dariusz K.
    Ladziak) wrote:

    > Tylko tyle? Bez pouczenia o odpowiedzialnosci???
    >
    > Dolaczylem swojego czasu do wyslanego PIT-u kartke z informacja ze
    > wolalbym aby ewentualna nadplate podatku na konto mi przelewali
    > zamiast poczta wystlac - boc i prosciej, i taniej... W efekcie
    > otrzymalem "WEZWANIE DO STAWIENIA SIE"... pod grozba odpowiedzialnosci
    > karno - skarbowej. Oczywiscie wszedlem do US jak burza, paniusie na
    > bacznosc na poczatek postawilem i uswiadomilem kto tu komu pensje
    > placi -

    no i jak tak będzesz się rzucał to dostaniesz wezwanie na kontrole na
    5 lat wstecz, tak miał jeden z moich klientów, uświadomił paniusią w
    US że on się zna na przepisach a nie one, to mu później taką kontrole
    zrobili że koleś przez rok czasu raz na tydzień spocony jeździł do
    skarbówki żeby coś wyjaśniac

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018