  • 1. Data: 2011-05-24 19:23:18
    Temat: cyfra+ na thomsonie i WinFast TV2000 XP Expert
    Od: bulba <s...@t...com>

    Witam,

    Piszę, bo pstatnio byliście pomocni. Otóż, póki nie mam drugiego TV, to
    chce podłączyć drugi dekoder do kompa. Kartę TV mam od lat, ale też od
    lat jej nie używałem. Na starym kompie ze starym fergusonem wszystko
    działało. Teraz chce podłączyć dekoder do kompa z Windows 7 64 bity. I
    tu ZONK - thomson nie ma wyjścia antenowego. Stery dla Winfasta się
    zainstalowały, ale cos niebieski ekran na każdej możliwej opcji jest.
    Nie złapałem też żadnego sygnału z dekodera podłączając stary dekoder
    SKY z wyjściem antenowym.

    no i teraz problem z cyfrą. Kupiłem przejściówkę z przełącznikiem I/O
    scart <-> s-video i próbuję podłączać do Winfasta, ale nic się nie
    dzieje. W ustawieniach mioe ma nic na ten temat. Czy to nie jest
    output-only to S-Video na Winfascie?

    Help

  • 2. Data: 2011-05-24 21:29:31
    Temat: Re: cyfra+ na thomsonie i WinFast TV2000 XP Expert (update)
    Od: bulba <s...@t...com>

    W dniu 2011-05-24 21:23, bulba pisze:
> [...]
    > scart <-> s-video i próbuję podłączać do Winfasta, ale nic się nie
    > dzieje. W ustawieniach mioe ma nic na ten temat. Czy to nie jest

    Udało się odpalić metodą: dekoder - przejściówka - SCART/S-Video - kabel
    S-Video - przejściówka do S-Video do WINFASTA

    Problem jednak jest taki, że na wszystkich testowanych dekoderach jest
    snieg i black & white. Nie pomagają żadne ustawienia. I zastanawiam się
    teraz, czy to przejściówka, czy dekoder jest walnięty.

  • 3. Data: 2011-05-24 21:50:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bulba" <s...@t...com> napisał w wiadomości news:

    > Problem jednak jest taki, że na wszystkich testowanych dekoderach jest
    > snieg i black & white. Nie pomagają żadne ustawienia. I zastanawiam się
    > teraz, czy to przejściówka, czy dekoder jest walnięty.

    Raczej po prostu nie nadaje sygnału s-video, tylko composite lub rgb.
    Dokładnie taki jest efekt jak w tym momencie podłączysz go do gniazda
    s-video w tv.

  • 4. Data: 2011-05-25 04:54:41
    Od: bulba <s...@t...com>

    W dniu 2011-05-24 23:50, Cavallino pisze:

    > Raczej po prostu nie nadaje sygnału s-video, tylko composite lub rgb.
    > Dokładnie taki jest efekt jak w tym momencie podłączysz go do gniazda
    > s-video w tv.

    idzie cos z tym zrobic?

  • 5. Data: 2011-05-25 07:08:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > idzie cos z tym zrobic?

    Podłączyć dekoder który wysyły sygnał s-video.

  • 6. Data: 2011-05-26 05:27:51
    Temat: Re: cyfra+ na thomsonie i WinFast TV2000 XP Expert
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > zainstalowały, ale cos niebieski ekran na każdej możliwej opcji jest.
    > Nie złapałem też żadnego sygnału z dekodera podłączając stary dekoder

    dlaczego we antenowym?

    > no i teraz problem z cyfrą. Kupiłem przejściówkę z przełącznikiem I/O
    > scart <-> s-video

    dlaczego s-video? powinieneś mieć w niej wy composite (chinch)

    >i próbuję podłączać do Winfasta, ale nic się nie
    > dzieje. W ustawieniach mioe ma nic na ten temat. Czy to nie jest
    > output-only to S-Video na Winfascie?

    nie. jako źródło obrazu dajesz av.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 7. Data: 2011-05-26 05:29:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-24 23:29, bulba pisze:
    > Udało się odpalić metodą: dekoder - przejściówka - SCART/S-Video - kabel
    > S-Video - przejściówka do S-Video do WINFASTA

    o ile wiem to ten dekoder nie obsługuje sygnału s-video,
    a do karty musisz mieć oryginalny kabel,
    gdzie na drugim końcu jest kilka różnych gniazd -
    compisite, s-video.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 8. Data: 2011-05-29 21:01:58
    Od: bulba <s...@t...com>

    W dniu 2011-05-26 07:27, pawell32 pisze:

    > dlaczego we antenowym?

    > dlaczego s-video? powinieneś mieć w niej wy composite (chinch)

    > nie. jako źródło obrazu dajesz av.

    ok, podlaczylem, dziala generalnie: dekoder, przejsciowka, zolty
    kabelek, przejsciowka komp; probuje jednak zrobic dzwiek i na razie
    kupa; tzn dziala spdif z dekodera do kompletu glosnikow bezposrednio,
    chcialbym to jednak podlaczyc poprzez komputer; wypuszczam wiec 2 cinche
    audio z przejsciowki scart i podlaczam do przejsciowki do Winfasta i
    nic... probowalem prowadzic kabelek z winfasta do CD Audio na plycie
    glownej, do SPDIF out na plycie i nic; ustawienia tez nie pomagaja; czy
    to gniazdo na winfascie ma w ogole mozliwosc zbierac dzwiek?

  • 9. Data: 2011-05-29 23:48:51
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-05-29 23:01, bulba napisal (a):

> [...]
    > glownej, do SPDIF out na plycie i nic; ustawienia tez nie pomagaja; czy
    > to gniazdo na winfascie ma w ogole mozliwosc zbierac dzwiek?

    Nie. Dźwięk z wbudowanego tunera tv/fm tej karty wyprowadzasz
    podłączając ją pod kartę dźwiękową np. tą na płycie głównej.
    Zewnętrzne urządzenia np. dekoder też musisz podłączyć pod kartę dźwiękową.
    Video do Winfasta, audio do karty dźwiękowej.

  • 10. Data: 2011-05-30 08:33:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Dźwięk z wbudowanego tunera tv/fm tej karty wyprowadzasz podłączając
    > ją pod kartę dźwiękową np. tą na płycie głównej.

    Ale on chce wprowadzić do kompa, a nie wyprowadzić.

    > Zewnętrzne urządzenia np. dekoder też musisz podłączyć pod kartę
    > dźwiękową.
    > Video do Winfasta, audio do karty dźwiękowej.

    Oczywiście do wejść a nie wyjść.
    Niektóre karty mają wejście/wyjście na tych samych gniazdach, więc trzeba to
    odpowiednio ustawić w sterowniku.