  • 1. Data: 2011-05-23 08:26:35
    Temat: Po co nam Eurowizja ?
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Niby w dobie kryzysu branża rozrywkowa się dobrze ma i organizuje kosztowne
    koncerty kiczu i parady niedosłuchu. Może dlatego je organizuje, aby zarobić w
    dobie kryzysu. Zawsze można powyciągać trochę pieniędzy od państwowych
    nadawców. Kiedy każdy słyszy, że te piosenki są coś niemrawe, nieżwawe i
    nudne. Magdalena Tul nasza reprezentantka, śpiewająca w wielce popularnym
    teleturnieju "Jaka to Melodia ?" odniosła spektakularną porażkę, zajęła
    ostatnie 19 miejsce na 19 możliwych. No właśnie chciałoby się zapytać jaka to
    melodia ? no jaka ? I co więcej w eliminacjach do konkursu głównego, a nie w
    konkursie głównym. Swojego czasu Robert Janowski też z programu "Jaka to
    Melodia?" i zespół uciekali w popłochu z USA z musicalem "Metro" posądzani o
    plagiat. Wyreżyserowany przez Janusza Józefowicza pseudonim "Majkel". Nie
    chcąc się przebijać przez trzy godziny gumy do żucia, papkę dla uszu musiałem
    sprawdzić w Internecie, kto wygrał Eurowizję. Nic specjalnie mniej nudnego od
    pozostałych piosenek. W przyszłym roku konkurs odbędzie się w Azerbejdżanie.
    Nikt z dobrą piosenką nie uda się na konkurs z ryzyka złapania odium piosenki
    przegranej. Może czas zmienić zasady konkursu, na konkurs najlepszej piosenki
    w danym kraju w mijającym roku. A może czas wystąpić z tego konkursu ?

  • 2. Data: 2011-05-23 18:36:43
    Temat: Re: Po co nam Eurowizja ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Rolicki wrote:
> [...]
    > przegranej. Może czas zmienić zasady konkursu, na konkurs najlepszej
    > piosenki w danym kraju w mijającym roku. A może czas wystąpić z tego

    A co to kogo w ogóle obchodzi...

    jakiś głupawy chłam dla proli.

    Jesteś prolem?

  • 3. Data: 2011-05-31 03:54:19
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    Gdyby pytanie postawic po co nam Interwizja to byloby jasne.

    Dla wielu z nas Eurowizji mogloby nie byc. Ale tym tokiem myslenia
    mozna skasowac wiele szol np. "Jaka to
    Melodia?"

    Brooks

  • 4. Data: 2011-05-31 08:36:27
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Brooks napisał:
    > Ale tym tokiem myslenia mozna skasowac wiele szol np. "Jaka to
    > Melodia?"

    Tym tokiem myślenia można skasować TV prywatną, publiczną i TV w ogóle ;-)
    Natomiast jeśli chodzi o wspomniany program "Jaka to melodia" to
    przynajmniej ludzie tam wygrywają pieniądze za to, że coś wiedzą. W
    przeciwieństwie natomiast do "konkursów" SMS-owych w RMF i chyba też
    Radiu Zet, gdzie wystarczy powiedzieć przez telefon magiczne hasło i
    wygrać naprawdę sporą kasę. Było to jeszcze zabawne gdy dawali po 1000
    zł, ale jak dają po kilkadziesiąt tysięcy czyli więcej niż jest w stanie
    wygrać w teleturnieju gracz, sprawa zaczyna być mało śmieszna, by nie
    rzecz żenująca. Szkoda tylko, że owo magiczne hasło nie jest hasłem do
    windy z filmu "Seksmisja" ;-)

  • 5. Data: 2011-05-31 15:06:25
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On May 31, 9:36 am, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> wrote:

> [...]
    > * Bartłomiej Zieliński            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *
    > * Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl                         gg:970831  *

    Piszesz do prasy? Mam nadzieje, bo mini felieton godzien jest
    publikacji.

    Brooks

  • 6. Data: 2011-05-31 18:42:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bartłomiej Zieliński wrote:

> [...]
    > być mało śmieszna, by nie rzecz żenująca. Szkoda tylko, że owo
    > magiczne hasło nie jest hasłem do windy z filmu "Seksmisja" ;-)

    hm...

    myśle i nie wiem co w tym złego...

    aaa wiem że radia się w ten sposób promują i nabijają sobie słuchalność, jak
    widać jest to warte tych pieniędzy.

  • 7. Data: 2011-06-01 06:09:38
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > aaa wiem że radia się w ten sposób promują i nabijają sobie słuchalność,
    > jak widać jest to warte tych pieniędzy.

    Po prostu razi mnie dysproporcja między kwotami które można wygrać w
    teleturniejach (chyba że jest się naprawdę dobrym zawodnikiem i ma się
    trochę szczęścia) a tym co można wygrać za wypowiedzenie magicznego
    hasła, które teoretycznie powinien umieć powiedzieć każdy znający choć
    trochę język polski.

  • 8. Data: 2011-06-01 12:05:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > trochę szczęścia) a tym co można wygrać za wypowiedzenie magicznego
    > hasła, które teoretycznie powinien umieć powiedzieć każdy znający choć

    tylko, że teledurniej najwyraźniej nie przynosi zbyt dużego zysku a staci
    radiowej opłaca sie rozdawać pieniądze dodam że pytania są tylko dla okrasy
    aby można było to uznać za konkurs a nie zwykłę rozdawanie forsy (sprawy
    podatkowe)

  • 9. Data: 2011-06-07 22:55:13
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    > Natomiast jeśli chodzi o wspomniany program "Jaka to melodia" to
    > przynajmniej ludzie tam wygrywają pieniądze za to, że coś wiedzą.

    To nie jest wiedza. Bowiem każdy komputer jest w tym lepszy, przy czym nie
    przechodzi testu Turinga.