    From: bulba <s...@t...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: cyfra+ na thomsonie i WinFast TV2000 XP Expert
    Date: Tue, 24 May 2011 21:23:18 +0200

    Witam,

    Piszę, bo pstatnio byliście pomocni. Otóż, póki nie mam drugiego TV, to
    chce podłączyć drugi dekoder do kompa. Kartę TV mam od lat, ale też od
    lat jej nie używałem. Na starym kompie ze starym fergusonem wszystko
    działało. Teraz chce podłączyć dekoder do kompa z Windows 7 64 bity. I
    tu ZONK - thomson nie ma wyjścia antenowego. Stery dla Winfasta się
    zainstalowały, ale cos niebieski ekran na każdej możliwej opcji jest.
    Nie złapałem też żadnego sygnału z dekodera podłączając stary dekoder
    SKY z wyjściem antenowym.

    no i teraz problem z cyfrą. Kupiłem przejściówkę z przełącznikiem I/O
    scart <-> s-video i próbuję podłączać do Winfasta, ale nic się nie
    dzieje. W ustawieniach mioe ma nic na ten temat. Czy to nie jest
    output-only to S-Video na Winfascie?

    Help