  • 21. Data: 2009-12-16 14:02:14
    Temat: Re: cyfra+ i zwłoka w płatnościach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hgaos7$np6$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oj, gdybyś przeczytał wczesniejszy dialog

    Dialog.
    LOL.

    Jaki może być dialog z kimś kto nie potrafi kupić telewizora, uważa że
    platforma dla jego wygody powinna mu soft na jego własnym dekoderze
    dostosować do jego oczekiwań, oraz nie wie że jak się nie płaci rachunków
    podczas umowy terminowej, to trzeba płacić kary?
    I w każdej z tych sytuacji obciąża winą wszystkich świętych, tylko nie
    siebie.
    A zamiast powiedzieć "dziękuję", posuwa się do wyzwisk i oszczerstw wobec
    ludzi, którzy mu za darmo doradzają, jak się trzeba przed dokonaniem tak
    poważnej czynności jak zakup czegokolwiek zachować.

  • 22. Data: 2009-12-16 14:07:09
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > phenix jako czytnik kart

    A to do TNK, dzieki.

    Pozdrawiam
    zorka

  • 23. Data: 2009-12-16 21:13:50
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał :

    > Niezłe, znowu ktoś coś powinien i pewnie znowu nie potrafisz podać na to
    > podstawy, oprócz własnego chciejstwa ?
    > Robi się ciekawie, chyba muszę Cię odplonkować

    Czyli najpierw kogoś plonkujesz, potem z nim dyskutujesz,
    a na końcu odplonkowujesz? :-)))

    Krystian

  • 24. Data: 2009-12-17 08:30:40
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli najpierw kogoś plonkujesz, potem z nim dyskutujesz,
    > a na końcu odplonkowujesz? :-)))

    Ja wiem, że to cavallino mnie splonkował, ale jakimś dziwnym trafem to
    właśnie mnie teraz wyciągnąłeś go z kibla.
    :-)

    Pozdrawiam
    zorka

  • 25. Data: 2009-12-17 15:59:10
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 12:09:23 +0100, zorka napisał(a):

    > I zastanawiam się czy nie lepiej zapłacic te 299,40 + 290 zł i oddac sprzet,
    > a nastepnie ewentualnie zawrzec nowa umowe na warunkach promocyjnych.
    > Bezpłatnie kanały HD, bezpłatne wynajecie dekodera.

    Teraz już chyba nie ma bezpłatnego wynajęcia dekodera.
    Szukam i widze tylko cenę za wynajem 10 zł/m-c.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 26. Data: 2009-12-17 16:11:10
    Temat: Odp: cyfra+ i zwłoka w płatnościach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Teraz już chyba nie ma bezpłatnego wynajęcia dekodera.
    > Szukam i widze tylko cenę za wynajem 10 zł/m-c.

    Kilka tygodni temu, w tej samej promocji bez problemu dostałem dekoder HD za
    0 zł.
    Na stronie nic o tym nie było, ale w punkcie już tak.

  • 27. Data: 2009-12-18 07:02:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Chris pisze:

    > Teraz już chyba nie ma bezpłatnego wynajęcia dekodera.
    > Szukam i widze tylko cenę za wynajem 10 zł/m-c.

    zapytaj cavallino, ostatnio twierdził, że za dekodery hd nie pobierają
    opłat

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 28. Data: 2009-12-18 08:50:21
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Teraz już chyba nie ma bezpłatnego wynajęcia dekodera.
    > Szukam i widze tylko cenę za wynajem 10 zł/m-c.

    Analizuje te oferty i skłaniam sie do "N" za 68 zł. Chyba to wybiore.

    Pozdrawiam
    zorka