  • 11. Data: 2009-12-16 13:47:04
    Temat: Re: cyfra+ i zwłoka w płatnościach
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    news:4b28e311$1@news.home.net.pl...

    >, że tamte dekodery dało się przerobić
    > i mogły całkiem sporo, płacąc im za niego 700 zł
    > na tamte czasy (bo na tyle był wyceniony) i tak się opłacało.

    Wiem, wiem. Pamietam te czasy - laki, polari$.
    Tez edukowałem się, najpierw na pfilku chyba 1330 a potem na ferdku 5018ci.
    Raz świeciło a raz nie. Ferdek został i leży do dzis. Chyba już zupełnie nie
    przydatny do nauki.

    Pozdrawiam
    zorka

  • 12. Data: 2009-12-16 13:49:46
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niezłe, znowu ktoś coś powinien i pewnie znowu nie potrafisz podać na to
    > podstawy, oprócz własnego chciejstwa ?

    A nie widzisz ciulu (tak juz do ciebie chyba przylgnęło) w tym wszystkim
    znaku zapytania?

    > Robi się ciekawie, chyba muszę Cię odplonkować i sprawdzić czy w
    > międzyczasie nie stwierdziłeś w którymś z postów, że również Twoje
    > rachunki powinien ktoś za Ciebie płacić.... ;-)

    Teraz ty spierdalaj

    PLONK

  • 13. Data: 2009-12-16 13:50:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:
> [...]
    > Raz świeciło a raz nie. Ferdek został i leży do dzis. Chyba już zupełnie nie

    ale do tnk pasuje

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 14. Data: 2009-12-16 13:52:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:

    > Teraz ty spierdalaj
    >
    > PLONK

    co za typ...

  • 15. Data: 2009-12-16 13:53:51
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > ale do tnk pasuje

    Ferguson 5018ci nie ma slotu na karte, a tego 1330 juz niestety nie mam.
    Mam za to jakiegoś echostara po polsacie z czytnikiem kart. Niestety nie
    pamietam jaki to model.

    Pozdrawiam
    ]zorka

  • 16. Data: 2009-12-16 13:55:19
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > co za typ...

    Oj, gdybyś przeczytał wczesniejszy dialog z tym panem (zresztą nie tylko
    mój) to pewnie pomyślał bys inaczej.

    Pozdrawiam
    zorka

  • 17. Data: 2009-12-16 13:57:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:
> [...]
    >>

    > Ferguson 5018ci nie ma slotu na karte, a tego 1330 juz niestety nie mam.
    > Mam za to jakiegoś echostara po polsacie z czytnikiem kart. Niestety nie

    ten z polsata nie da rady, nie obsługuje conax-a, a do ferdka
    można podpiąć phenixa, może masz.
    jest troszkę zabawy, ale jak ma leżeć

  • 18. Data: 2009-12-16 13:58:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oj, gdybyś przeczytał wczesniejszy dialog z tym panem (zresztą nie tylko
> [...]
    zablokowałem go i nie dochodzą do mnie, wszędzie
    widzi inaczej.

  • 19. Data: 2009-12-16 14:00:28
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > ten z polsata nie da rady, nie obsługuje conax-a, a do ferdka
    > można podpiąć phenixa, może masz.
    > jest troszkę zabawy, ale jak ma leżeć

    Ferdek odbiera mi kanały FTA. A co da podpiecie phenixa?

    Pozdr
    zorka

  • 20. Data: 2009-12-16 14:01:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ferdek odbiera mi kanały FTA. A co da podpiecie phenixa?
    >
    > Pozdr
    > zorka

    phenix jako czytnik kart