  • 1. Data: 2009-12-16 11:22:54
    Temat: TNK dekoder
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Jaki najtanszy dekoder do TNK?
    Czy dekoder- pozostałość po cyfrze nada się?

    Pozdr
    zor

  • 2. Data: 2009-12-16 12:38:02
    Temat: Re: TNK dekoder
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:
    > Jaki najtanszy dekoder do TNK?
    > Czy dekoder- pozostałość po cyfrze nada się?
    >
    > Pozdr
    > zor

    tak, ale nie każdy.
    napisz jaki masz, wówczas powiecz czy się nada

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-12-16 12:53:17
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > tak, ale nie każdy.
    > napisz jaki masz, wówczas powiecz czy się nada

    Przez telefon dostałem info, że jest napis cyfra+ i DSR2221/91

    Pozdrawiam
    zorka

  • 4. Data: 2009-12-16 12:54:02
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przez telefon dostałem info, że jest napis cyfra+ i DSR2221/91

    czyli PACE

  • 5. Data: 2009-12-16 12:58:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:

    > Przez telefon dostałem info, że jest napis cyfra+ i DSR2221/91
    >
    > Pozdrawiam
    > zorka

    na tym się nie da

  • 6. Data: 2009-12-16 13:01:43
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > na tym się nie da

    Kur... znowu pod górke.
    Ale dzieki za info.

    A da sie go przerobic co by bez karty odbierał chociaz programy FTA?

    Pozdr
    zor

  • 7. Data: 2009-12-16 13:08:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pawell32 pisze:
> [...]

    chyba najtaniej dedykowany, jak dobrze pamiętam za ok 175 jest
    z opticumem, a ciut tańszy z TechniSat-em

  • 8. Data: 2009-12-16 13:12:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:

    > A da sie go przerobic co by bez karty odbierał chociaz programy FTA?
    >
    > Pozdr
    > zor

    przed chwila patrzyłem i nie widziałem na niego softu.
    możesz kupić starą karte (seca2) i dekoder powinien pracować,
    ale jestes skazany na ich liste.
    jakbyś miał sterego mediasata (pioneer, kenwood) to tak.
    można całego przerobić

  • 9. Data: 2009-12-16 14:53:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > na tym się nie da
    Pewnie by się udało przez stary bloker z WTV ze wsadem dla TNK.

  • 10. Data: 2009-12-16 15:00:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 16.12.2009 15:53, BaX pisze:

    > Pewnie by si? uda?o przez stary bloker z WTV ze wsadem dla TNK.

    nie bardzo, ten dekoder obsługuje system seca i jestem
    pewien czy bloker mu pomoże.
    tak robili na początku z pionkami, ale na zmienionym
    sofcie, poza tym nie można zmienić listy, a trochę się różni