  • 11. Data: 2010-05-13 21:20:42
    Temat: Re: (cross)Lampa studyjna zasilana przetwornicą 12/220V
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl>

    KrzysztofK pisze:
    > Dlatego sugeruje oddzielny akumulator.
    NOOO ale jakoś nikt nie odpowiedział na pytanie podstawowe - czy mocy
    przetwornicy wystarczy !! to jest istota problemu a nie kiedy się
    skończy akumulator !!

    ale... przetwornica 2000Wat już do mnie jedzie, więc zrobie próby i się
    z Szanownym Koleżeńswem wynikami podziele na tematy zasadnicze..

    > Zastanów się również nad takimi wynalazkami
    Jakbym chciał takiego wynalazku to bym nie pytał o możliwości
    zastosowania tańszych wynalazków!

    > http://www.eltec.alpha.pl/produkt.php?id=1798
    > Są do tego żarówki energooszczędne 200W
    To uważam za całkiem nie trafiny pomysł !
    to ma być oświetlenie, a nie jakoś widno!
    --
    pozdrawiam, Karaś

  • 12. Data: 2010-05-14 12:48:02
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Użytkownik "Karas" <"faktornik"@vp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam
    > Czy ktoś z Kolegów używał konfiguracji jak w temacie?
    > dostępne na allegro takie ustrojstwo np.
    > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1020243110. Podana moc i
    > sinusoidalny przebieg wskazywałby że z powodzeniem powinno zasilić lampę
    > co najmniej 600 Ws - może ktoś już ma jakieś doświadczenia ??
    > Sprzedawca mówi że nie ma wiedzy w tym temacie ...

    Ja mam ten zestawik do działania poza studiem
    i sprawdza się (na razie) świetnie:

    http://www.umnietaniej.com/?820,quantuum-lampa-r-dua
    l-power-600ws
    ten batterypack DC300 działa też z gniazdka zapalniczki

    pozdrawiam
    Krzysztof