  • 1. Data: 2010-05-11 16:54:04
    Temat: Na co nowego kompaktowego można zamienić Canona SX1
    Od: "niezaapominajka" <n...@v...net>

    Mam od roku Canona SX1.
    W zasadzie aparat spełnia moje oczekiwania ale po tym czasie mam pewnych
    rzeczy dosyć i chciałem zmienić na coś innego.
    Moje kryteria sąteraz takie:
    -raczej kompakt ale tez nie koniecznie, znudziło mi się noszenie aparatu o
    tych gabarytach wszędzie, hybryda moze byc, lustrzanki nie chce
    -lampa jak z SX1 a nie z kompaktu
    -mniej szumiąca matryca niż 10MPix CMOS od Canona, moze być większa i tu
    pewnie popatrzyłbym w kierunku Panasonica
    -film fullHD ale zapisywany jako AVCHD, co ciekawe pliki MOV z Canona nie są
    odczytywanye w moim odtwarzaczu bluray ktory oczywiscie odtwarza h.264 i
    AVCHD
    Mysle o SONY HX5V