eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[cross] Android w samochodzie i CANRe: [cross] Android w samochodzie i CAN
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: [cross] Android w samochodzie i CAN
    Date: Wed, 28 Jan 2015 11:57:20 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <maafah$s25$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <54c352d7$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma18p1$ecj$1@speranza.aioe.org>
    <54c4b381$0$2654$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma2es1$fjt$1@mx1.internetia.pl> <ma2npl$pl0$1@dont-email.me>
    <ma3p9c$upv$1@mx1.internetia.pl> <ma5efh$ip2$1@dont-email.me>
    <Pine.WNT.4.64.1501262004170.5548@quad> <ma6i2n$9fb$1@dont-email.me>
    <ma6pf5$1j7$1@mx1.internetia.pl> <ma815r$sho$1@usenet.news.interia.pl>
    <ma8ml8$g1s$1@dont-email.me> <ma94ee$51l$1@usenet.news.interia.pl>
    <ma988g$rhs$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1422442641 28741 83.15.205.22 (28 Jan 2015 10:57:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Jan 2015 10:57:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.4.0
    In-Reply-To: <ma988g$rhs$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:677562 pl.misc.samochody:2554839
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-01-28 o 00:51, Pszemol pisze:
    > "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > (...)
    >> Swego czasu jakiś mechanik mówił mi, że tak. Miałem (i mam) duże
    >> wątpliwości. Abstrahując od dwóch modeli gniazd - mimo wszystko wydaje
    >> mi się to zbyt ryzykowne, aby wystawiać sygnał na zewnątrz. I to bez
    >> firewalla ;)
    >
    > Nie słuchaj co Ci mówi taki czy inny mechanik tylko otwórz sobie
    > diagram połączeń do swojego samochodu i się dowiesz jak jest naprawdę.

    Mechaników rzadko słucham - śmiem twierdzić, że czasami sam już więcej
    zapomniałem, niż oni nauczyli się przez całe życie ;)

    Natomiast auta z CAN-em nie miałem i na razie wolę nie mieć. Teraz
    jeżdżę Pajero II, które ma kilka sterowników, każdy odpowiada za coś
    innego (np. tylko szyby, tylko centralny zamek, tylko tempomat, itd) - i
    to jest dobre. Są autonomiczne - ewentualne uszkodzenie jednego nie ma
    wpływu na resztę. Nawet "automat" obywa się bez elektroniki.
    Wcześniej miałem wynalazek p.t. Freelander - tam byle bzdura mogła nawet
    spowodować niemożność odpalenia silnika, lub przejście tegoż w tryb
    awaryjny.
    Natomiast, gdybym miał mieć auto, do którego wkładając hak holowniczy,
    musiałbym to kodować w CAN-ie - nie, dziękuję :(



    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: