  • 21. Data: 2024-05-31 10:29:40
    Temat: Re: coraz trudniejsze rozmowy o OC
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > No fakt, jak nie masz mózgu to go nie wytniesz :]

    Mózgu to Ty nie masz, ale jak widać wycinasz.

  • 22. Data: 2024-05-31 16:22:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2024-05-31 o 01:10, Akarm pisze:

    > Kużwa, to gdzie wy macie meldunki? Ja nie będę się wymeldowywał z
    > Warszawy, choć niby nic by mi nie szkodziło, bo nie musiałbym przecież
    > mieszkać poza Warszawą. Ale nie znam żadnego chętnego gdzieś na zadupiu,
    > który by mnie zameldował. Cała  moja rodzina - różne ciotki, wujkowie to
    > z dziada pradziada warszawiacy. A za niedługo Warszawiacy. ;)  Nawet ci,
    > co się wyprowadzili, to niedaleko: Konstancin, Piaseczno... czyli nic to
    > nie daje.
    > Jak wykombinować mniejsze opłaty OC?

    8-10 lat bezszkodowej jazdy :)
    Albo zadzwonić do L4 - za płatność blikiem lub cit dają dodatkową zniżkę
    plus infolinia ma jeszcze swój rabat.
    Ciśnij.

    --
    Pete

  • 23. Data: 2024-06-01 09:14:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB183426974BD1dayrider@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > in <news:v3b119$8i3$1$Akarm@news.chmurka.net>

    > Ja mam dom pod rusko granicą. Godzinka jazdy czołgiem z
    > Bagrationowska.

    > No nie wiem tak rankomat oblicza. Pojemność 1596cm3
    > Bezszkodowy OC ciągłość od 28 lat.

    kto chce może poczytać komentarze z tik toka
    co być może nas czeka w Polsce.

    Marco Antonio
    porysowali mi auto a ubezpieczenie zarzadzalo 300 funtów i podwyzke
    skladki ,wina byla ewidentnie nie moja .Za co wiec placimy?

    1d agoReply

    16
    View 11 replies

    Lukasz Zalewski
    Nie do konca tak jest. W quottemehappy kiedy powiedzialem ze rezygnuje
    bo nie bede placil prawie 100% wiecej - to oni na to ok. Dodam ze nie
    mialem zadnych claimiw i bylem z nimi 4 lata non stop.

    1d agoReply

    14

    Okiem emigranta ? Creator
    Dlatego wlasnie trzeba najpierw sprawdzic, na co mozemy liczyc u innych
    ubezpieczycieli, uzbrojeni w taka wiedze negocjujemy z obecnym. Nie
    chca obnizyc? Korzystamy z oferty innej firmy.

    1d agoReply

    10
    View 4 more

    Viking 81
    mi podniesli 90f mialem 460f teraz 550f na rok full insurance 16 lat
    znizek

    1d agoReply

    4
    View 13 replies

    Marco Antonio
    miesiac temu zamknalem polise a oni mi wczoraj pobrali pieniadze na
    ubezpieczenie mimo zamknietej polisy.Wlasnie siedze w banku zeby
    odzyskac kase

    1d agoReply

    1
    View 5 replies

    PermBan
    DLACZEGO... porównywarki pokazuja mi przecietnie 40%wiecej, niz zada
    obecny ubezpieczyciel??

    1d agoReply

    0
    View 2 replies

    luna
    Nie zapominajcie ze ubezpieczenie mozecie przerwac w kazdej chwili...
    ja jako nowy kierowca zaplacilam Ł2.7k, po 5 miesiacach zaczelam szukac
    od nowa kiedy ceny odrobine spadly i zaplacilam Ł1.4k...

    1d agoReply

    0
    View 2 replies

    Andy
    Prawda ja tez tak robie miesionc szybciej szukam pozdrawiam

    1d agoReply

    0

    Okiem emigranta ? Creator
    Pozdrawiam równiez!

    1d agoReply

    2
    View 1 more

    Richi
    Dziekuje bardzo Super to wykorzystam.

    1d agoReply

    1

    Okiem emigranta ? Creator
    Nie ma za co, powodzenia!

    1d agoReply

    1
    Hide

    Waleczny Rondel
    W moim przypadku w Hasting Direct ubezpieczenie wzroslo o 75%, nie mam
    claimow, mandatów oraz mam 9 lat no claim bonus. Ostatecznie zmienilem
    na inna gdzie place 30% wiecej wzgledem poprzedniego roku.

    1d agoReply

    0

    Okiem emigranta ? Creator
    Statystycznie to jak najbardziej realna podwyzka w 2024 roku niestety.

    1d agoReply

    1
    Hide

    Ania
    Dzwonilam akurat wczoraj bo z Ł800 podniesli mi na Ł1300 , no ale sie?
    nie ugieli wywalczylam tylko Ł100 zniszki ?? powiedzieli mi ze wzrost
    cen jest wszedzie o conajmniej 60%

    1d agoReply

    0

    Okiem emigranta ? Creator
    Prosze jeszcze sprawdzic jak to wyglada w Pani sytuacji w innych
    firmach. Pozdrawiam!

    1d agoReply

    2
    Hide

    monicanwk
    Warto tez sprawdzic Direct Line jestem z nimi od 20 lat, jedyna
    ubezpieczalnia której nie ma w wyszukiwarkach

    1d agoReply

    0
    View 1 reply

    _DroNeye_
    Nie dziala to , mi powiedzieli ze moga mi zaproponowac 20 %taniej . Ale
    to i tak wyszlo drozej niz znalazlem w porównywarce.

    1d agoReply

    3

    Run_girl_
    Ja zawsze dzwonie czy to z telefonem czy z autkiem ?? i zawsze wychodzi
    lepiej ??

    1d agoReply

    2

    Mariola ???? Polskie Biuro
    Tez tak robie od lat, to zawsze dziala i nagle sie okazuje, ze jednak
    da sie zrobic polise taniej ??

    23h agoReply

    1

    przekulturalny
    w 100% sie zgadzam z Toba, mialem podobna sytuacje

    1d agoReply

    1

    ATM.PIN.855339
    tak bylo z internetem Ł60 bez kilku penów placilem zadzwonilem, e
    odchodze i dali mi Ł28 czyli warto rozmawiac.

    1d agoReply

    1

    andrzejwarand
    Ja dostalem lepsza oferte niz w zeszlym roku

    1d agoReply

    1

    jo goldenagb
    my tak co roku robimy :) albo znajdujemy taniej

    1d agoReply

    1

    Greg PL
    Porównywarki cenowe to koniecznosc...

    2h agoReply

    0

    johnybravo591
    Wiemy .,,??

    8h agoReply

    0

    Naniu999
    Ja tez

    8h agoReply

    0

    sylwek
    u mnie zadzialala obietnica ceny. i mam tyle co w zeszlym roku

    12h agoReply

    0

    Ibis2085
    BMW X5 3litry Ł513 ale 2 stluczki które beda nami "wisiec" jeszcze 3
    lata??

    14h agoReply

    0

    Ralph 37
    BMW 730 rok temu 1000 na rok teraz 1100 idzie przezyc

    14h agoReply

    0

    Daniel
    Warto sprawdzic ile aut zostalo skradzionych czy zdemolowanych w danym
    postcodzie. Jezeli wiecej niz rok temu to ubezpieczenie musi byc wyzsze
    jak poprzednio

    14h agoReply

    0

    Duluxus
    jakie kwoty konkretne byly, prosze o podanie

    18h agoReply

    0

    ExtremeGrzes
    640f za 2 samochody na rok

    19h agoReply

    0

    (....) ??
    Niestety nie zawsze sie to sprawdza ale , ale zdarza sie ze firmy ida
    na ustepstwa , ; ( znam to z mojego doswiadczenia oraz slysze od
    znajomych )

    20h agoReply

    0

    crown22
    mialam 50f podniesli mi na 80, zjechali do 70 a znalazlam online za 44.
    Bylam w tamtej firmie 5 lat

    22h agoReply

    0

    endurokrycha
    pisalem to ostatnio i tak jest wszedzie dla odchodzacych lepsze
    oferty...?? Polsat na szkoleniach pokazal jak to wszystko dziala??

    23h agoReply

    0

    Bart PE
    Nie dziala. Aviva w porównywarce ok 600f. Poprzez myaviva (mam juz u
    nich polise na zycie) 1100 przy 10% rabacie. Dzwonilem wyjasnic. Nie
    pomoglo. Zrezygnowalem z Aviva.

    1d agoReply

    0

    AnetaSkarpetaa
    To ja mam dobra ubezpieczalnie bo od 5 lat jak porownuje ceny to na
    chwile obecna za moje auto inny firmy chca Ł80 a moja Ł47.

    1d agoReply

    0

    Bumcek
    Mialem taka sama sytuacje, zrobilem to samo i Ł50 funi tylko mogli
    zbic, takze nie zawsze to dziala, znalazlem taniej za rok z góry i po
    robocie ??

    1d agoReply

    0

    Mario8623
    Ja kiedys zapomnialem zadzwonic przed odnowieniem i dostalem znizke gdy
    zadzwonilem 7 dni po odnowieniu umowy ??

    1d agoReply

    0

    Mati
    430 rocznie

    1d agoReply

    0

    Bartek36
    To prawda u mnie tez sie sprawdzilo.

    1d agoReply

    0

    Hasbik@
    Tragedia jest jesli chodzi o car insurance w UK, zamiast miec znizke za
    bez szkodowa jazde zero punktów to oni ci jeszcze wiecej za ten rok
    kompletnie tego nie rozumiem

    1d agoReply

    0

    lukasz kulikjan
    Firma ubezpieczeniowa wyliczyla mi 1400 mówiac ze nie da sie taniej a
    znalazlem za 780Ł

    1d agoReply

    0

    STREFA MROKU
    Ciesze sie ze pomoglo, pozdrawiam ;)

    1d agoReply

    0

    piotrT2273
    Dziwnie Jakos co roku zmniejszaja mi o jakies 4-5f??????

    1d agoReply

    0

    JxxxRxxx
    U mnie z Ł70 na Ł130. Musialam zmienic firme i najtaniej 100?????

    1d agoReply

    0

    balbinauk
    Z 600 na 860

    1d agoReply

    0

    Grzegorz Zaborski
    ja wczoraj mialem taka sytuacje z 340f na rok przyslali mi wiadomosc ze
    nowa polisa to 1060f,dzwonilem gadalem i nic wiec powiedzialem ze po
    zakonczeniu polisy rezygnuje i znalazlem nowa za 450f

    1d agoReply

    0

    ?? ????????? ??
    Ja za kazdym.razem.wybieram nowego ubezpieczyciela po zostanie przy
    starym liczy sie z podwyzka niestety

    1d agoReply

    0

    Slawek
    co roku trzeba sprawdzac. mi 15 lat temu z 700 na 2500 chcieli dac bez
    zadnego wypadku

    1d agoReply

    0

    beznazwy1299
    prosciej wziac nowe :)

    1d agoReply

    0

    Lukasz ZyGa
    U mnie to jakos dziwnie dziala. za 2 tyg. mam odnowienie. Oczywiscie w
    aktualnej ubezpieczalni 250Ł wiecej, na ogólnej wyszukiwarce taniej niz
    rok temu ?????????????????????

    1d agoReply

    0

    Masciek
    U mnie nic nie to nic nie dalo .... Pomimo ze jestem z moim
    ubezpieczeniem juz 4-5 lat. Zadnych claimów nigdy nie mialem znizki 16
    lat Podniesli mi o jakies Ł650, zrobilem jak kolega mowi ale nic

    1d agoReply

    0

    Bar Tosz
    ja ogólnie nie szukam wczesniej moze mój blad bo moze bym cos znalazl
    taniej aczkolwiek. 90 miesiecznie obnizyli mi na 78

    1d agoReply

    0

    mats2343
    Ja w tamtym roku placilem 780 funtów , placilem co miesiac , miesiac
    temu kupilem ubezpieczenie z miesiecznym wyprzedzeniem i zaplacilem 600
    funtów , mam 3 lata znizek

    1d agoReply

    0

    Tomasz_Tomasz41
    Nic nowego nie powiedziales. Co roku mam taka sama sytuacje jak u
    ciebie. Te firmy ubezpieczen to jedna wielka mafia

    1d agoReply

    0

    rafimatuszak
    Tak tylko w porównywarce bylo drozej niz tam gdzie mam ale tez drozej
    niz w zeszlym roku wyszlo mnie 300 stówy drozej

    1d agoReply

    0

    Magnus Dux Wolodia I
    samochód to luksus, i nie wszyscy musza go miec.

    1d agoReply

    0

    White Raven
    Podobna oferte cenowa.

    1d agoReply

    0

    Yvette
    Mnie zajelo 2 minuty zmiana ceny u obecnego ubezpieczyciela jestem z
    nimi od 5 lat.

    1d agoReply

    0

    DresikowyMaczo
    BMW 530d i jaguar xf i za dwa place niecale Ł900

    1d agoReply

    0

    GARBATY ANIOL
    A mi przyslali nowa oferte tansza niz w zeszlym roku nawet nie
    dzwonilem poprostu czekalem

    1d agoReply

    0

    dorian0385
    Rok temu pisalem do mojej ubezpieczalni ze konkurencja dala mi Ł40
    funtow nizsza oferte i nic, odpisali ze nie moga zaoferowac lepszej.
    Odszedlem

    1d agoReply

    0

    damimaj 272
    mi ubezpieczalnia podniosla cene z 92 funtów na 271 od razu anulowalem
    nowa oferte i znalazlem za 62

    1d agoReply

    0

    Olimpia Baran
    Tak samo jest z internetem ??trzeba walczyc ????

    1d agoReply

    0

    Dominik Krusinowski
    Bardzo wazne jest kiedy robimy odnowe. Najkorzysniejsze centre 20-26
    dni

    1d agoReply

    0

    19880Daredevil
    Zalezy w Admiralu mialem z 120Ł zeszli do 98, w Aviva mam za 75Ł.

    1d agoReply

    0

    elo 5-2-0
    Dziwne bo mi obnizyli

    1d agoReply

    0

    songo1
    A pierdolisz juz kiedys dzwonilem i musialem zmienic firme niechcieli
    sie ugiac madrusiu

    1d agoReply

    0

    Okiem emigranta ? Creator
    Jak rozmawiales w takim stylu jak ten komentarz, to sie nie dziwie
    wcale.

    1d agoReply

    5
    View 1 more

    szydercaNH
    Nie wydaje mi sie taniej juz bylo i nie bedzie

    1d agoReply

    2

    JebacRudegoTuska
    Mi podniesli o 5Ł

    10h agoReply

    0

    Lukaw
    Ja dzis zadzwonilem do Axy z zapytaniem ile na przyszly rok i wyszlo
    1380Ł ze wzgledu na 3 punkt y i 2 claimy, 2 telefony i pyk niecaly
    tysiak

    12h agoReply

    0

    ProHunter
    Nie niem skad macie ten problem. Ja co roku place mniej, co prawda pare
    groszy ale jednak.

    19h agoReply

    0

    Niewiemkto88
    Co rok zmieniac firme ubezpieczeniowa

    19h agoReply

    0

    GIUSEPPE II
    Co mam wpisac zeby sprawdzic to porównywarke. Dzieki za info

    1d agoReply

    0

    kasiamalinka2
    ??

    1d agoReply

    0

    e...@g...com Kowalska
    ??????

    1d agoReply

    0

    krystian wzorek
    ??????

    1d agoReply

    0

    Cleo
    Ja zawsze kasuje to renew i nigdy nie przedluzam w tej samej firmie.
    Przeciez oni zawsze wyliczaja duzo wieksze ubezp. niz samemu mozna
    znalezc na stronach compare.

    1d agoReply

    1

    abik
    nie ma zadnego wzrostu. 27 maja renewal mialem i taniej tradycyjnie jak
    co roku

    12h agoReply

    0

    Radzio
    Hastings Direct z 770Ł podniesli na 1115. Zadzwonione,omówione i place
    830??.

    17h agoReply

    0

    KRIS KP
    To nie prawda

    1d agoReply

    0

    Super Arcane 2
    Masakra ??

    1d agoReply

    0

    Noko
    Ja place Ł50 na miesiac taniej o Ł400 niz w poprzednim roku ??

    1d agoReply

    0

    mizgalski
    Ja place 4200 za rok jako swiezy kierownik xd

    3h agoReply

    0

    .Seba39
    Co rok kazdy renewal jest wyzszy , wystarczy wejsc na strone wypelnic
    formularz i jest taniej niz wczesniejsze potem dzwonie do nich muwie ze
    na stronie mam taniej sprawa zalatwiona

    11h agoReply

    0

    Radek Sedziak
    Ja w tym roku zaplacilem mniej o 130 f ??

    1d agoReply

    0

    agusia
    Nie wiem wszyscy o tym mówia a ja dostalam bez dzwonienia propozycje
    9funtow mniej z tej samej firmy??

    1d agoReply

    0

    andere
    Z ubezpieczycielami w UK jest jak z dostawcami mediów. W tym kraju nie
    ma konkurecji za to istnieja zmowy cenowe

    1d agoReply

    0

    S.Andrzej
    first central zaproponowali 1200 na rok, 15 minut rozmowy i zeszli na
    750

    1d agoReply

    0

    ??MAGDUS??
    No mój renewal ze 146Ł chcieli podniesc na 286Ł , majac 8 lat no claims
    bonus podzwonilam i znalazlam nowe i lepsze za 87Ł miesiecznie z pomoca
    drogowa , takze zawsze lepiej podzwonic

    1d agoReply

    0

    Damien Nowak
    z 1200 na prawie 3000 3 punkty i fajas we mnie wjechal

    1d agoReply

    0

    sandra999
    historia taka sama jak moja w tym roku ...

    1d agoReply

    0

    Karolcia
    ja place 276 na miesiac

    1d agoReply

    0

    maya??????
    Placilam w tamtym roku Ł2490 a w tym roku zawolali Ł4760???? po
    negocjacjach spadlo do Ł3500

    1d agoReply

    0

    Gosia ??
    Nie prawda??

    1d agoReply

    0

    Science.not-magic??
    Na dwa auta w tym roku ( miesiac temu ) wyszlo mi razem 100 Ł drozej ...
    jedno auto zostalo w tej samej firmie , a drugie w nowej

    1d agoReply

    0

    White Raven
    Co roku to robie. Gocompare wynieram najtansza oferte i dzwonie do
    swojego ubezpieczyciela ze moja oferta u innych ubezpieczycieli jest
    tansza. Dokladnie sie pytaja co i u kogo. I oferuja mi zawsze

    1d agoReply

    0

    ManifestationSecrets
    Ja ubezpieczylem auto w Sheila Wheels: w tym roku dali mi o Ł100 taniej
    ??

    1d agoReply

    0

    ????????????
    Szczesciarz ?? z ciebie

    1d agoReply

    1

    Gerard Womack
    mi kiedys podniesli, bo radio z wyswietlaczem... ale obnizyli po
    dyskusji, fiuty...

    1d agoReply

    1

    ZEUS
    Jezdzic rowerem ??

    9h agoReply

    0

    AnnaW220122
    Po 5 latach zmienilam samochód i dali mi podwójna cene za miesiac mówie
    ze chyba sobie jaja robicie a oni nie podoba sie to prosze zmienic i
    zmienilam

    9h agoReply

    0

    user1770605607137
    w DE makler to ma gdzies (dostanie raptem 20e za umowe).
    co roku trzeba szukac nowego albo ci dowalaja za lojalke

    14h agoReply

    0

    Andy.wolski@
    Zawsze sie tak robi, nowosci nie odkryles

    23h agoReply

    0

    Darek
    znam to postraszyc oddejsciem i da sie szukaja debili

    1d agoReply

    0

    Kamil S848
    No to miales fart zrobilem tak samo jak ty tylko moja ubepieczalnia i
    tak mnie olala ??.. Pozdrawiam

    1d agoReply

    0

    AK47
    Ja co roku dzwonie do swojego ubezpieczenia i mówie ze konkurencja
    podaje nazwe zaproponowali mi taka oferte czy chca ja przebic. Dziala
    ??

    1d agoReply

    0

    elmandarino657
    w Polsce podobnie

    1d agoReply

    0

    Mshamer
    Stary numer zawsze tak robia w Polsce jest tak samo.

    1d agoReply

    0

    Unvacinated1
    Z Ł1320 oferta na Ł1800 podziekowalem i wyszukalem znacznie taniej niz
    mialem brawo Uk super ceny moze chleb nie dlugo bedzie kosztowal Ł5

    1d agoReply

    0

    kamilburdzy368
    Ja tak zrobilem z Virgin internet / place Ł19 a mówili ze mniej niz Ł34
    to nie da rady

    1d agoReply

    0
    Log in to comment

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 24. Data: 2024-06-01 13:31:55
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 16:22, Pete pisze:

    > 8-10 lat bezszkodowej jazdy :)

    O psiakrew!
    To moje kilkadziesiąt lat bez szkody jest za dużo? Niemożliwe!

    > Albo zadzwonić do L4 - za płatność blikiem lub cit dają dodatkową zniżkę
    > plus infolinia ma jeszcze swój rabat.
    > Ciśnij.

    Nie uwierzę, dokąd nie zobaczę, że ktokolwiek zameldowany w Warszawie
    płaci mniej.

    --
    -
    Akarm

  • 25. Data: 2024-06-01 17:08:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.06.2024 o 13:31, Akarm pisze:

    > O psiakrew!
    > To moje kilkadziesiąt lat bez szkody jest za dużo? Niemożliwe!

    > Nie uwierzę, dokąd nie zobaczę, że ktokolwiek zameldowany w Warszawie
    > płaci mniej.

    Liczy się też wiek kierowcy, marka i rocznik/pojemność, płeć i chyba
    mają wgląd do CEPIK na ilość przejechanych kilometrów, ilość osób
    podróżujących... Potem do "młyna" znaczy w program do statystyk i
    wyskakuje cena :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 26. Data: 2024-06-01 18:04:47
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Aha. Twierdzisz, że w Link4 z prawie 1420 złotych zejdą o 60%?

> [...]
    > mają wgląd do CEPIK na ilość przejechanych kilometrów, ilość osób
    > podróżujących... Potem do "młyna" znaczy w program do statystyk i

    Zajrzałem do umowy zeszłorocznej i widzę, że teraz proponują mi prawie
    15% droższą polisę. Czy wszędzie OC tak zdrożało?

    --
    -
    Akarm

  • 27. Data: 2024-06-01 23:57:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 01:10, Akarm pisze:

    > Kużwa, to gdzie wy macie meldunki? Ja nie będę się wymeldowywał z
    > Warszawy, choć niby nic by mi nie szkodziło, bo nie musiałbym przecież
    > mieszkać poza Warszawą.
    Nigdy nie moglem zrozumieć dlaczego piaseczno co robi większe przebiegi
    do warszawy do pracy ma niższą składkę niż warszawa, która robi te same,
    tylko krótsze o drogę z piaseczna do rogatek warszawy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2024-06-02 11:08:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2024-06-01 o 23:57, Shrek pisze:

    > Nigdy nie moglem zrozumieć dlaczego piaseczno co robi większe przebiegi
    > do warszawy do pracy ma niższą składkę niż warszawa, która robi te same,
    > tylko krótsze o drogę z piaseczna do rogatek warszawy;)

    Elementarne.
    Statystyka szkodowości. Nikt za przebiegi nie karze ani nie daje medali.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2024-06-02 11:15:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2024-06-01 o 13:31, Akarm pisze:

    > O psiakrew!
    > To moje kilkadziesiąt lat bez szkody jest za dużo? Niemożliwe!

    HGW jak jeździsz. Nie chwaliłeś się wcześniej.

    > Nie uwierzę, dokąd nie zobaczę, że ktokolwiek zameldowany w Warszawie
    > płaci mniej.

    Bierzesz rankomat albo inną wyszukiwarkę i testujesz macierz ryzyka
    towarzystw zmieniając parametry do ubezpieczenia.
    Powodzenia!

    --
    Pete

  • 30. Data: 2024-06-02 11:17:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2024-06-01 o 18:04, Akarm pisze:

    > Aha. Twierdzisz, że w Link4 z prawie 1420 złotych zejdą o 60%?

    Jak z ccm zejdziesz do <1.0 to zapewne zejdą.

    > Zajrzałem do umowy zeszłorocznej i widzę, że teraz proponują mi prawie
    > 15% droższą polisę. Czy wszędzie OC tak zdrożało?

    mi przed negocjacjami zdrożało o prawie 50%. po negocjacjach - o 3%

    --
    Pete