  • 31. Data: 2024-06-02 13:59:21
    Temat: Re: coraz trudniejsze rozmowy o OC
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 11:08, Pete pisze:

    > Elementarne.
    > Statystyka szkodowości. Nikt za przebiegi nie karze ani nie daje medali.

    No ale dlaczego mają lepsze statystyki - przecież jeżdzą po tej samej
    warszawie i potem jeszcze do domu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2024-06-02 14:23:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2024-06-02 o 13:59, Shrek pisze:

    > No ale dlaczego mają lepsze statystyki - przecież jeżdzą po tej samej
    > warszawie i potem jeszcze do domu?

    Bo powodują mniej wypadków.
    Dlatego mają lepsze statystyki.

    A prawdopodobieństwo spowodowania wypadku nie zależy wprost od
    przejechanych kilometrów.

    --
    Pete

  • 33. Data: 2024-06-02 17:10:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 10:04, Pete pisze:

    > Mi starzy (7 czwórek) na piśmie za 2.0 proponowali jakieś 750 (OC + Ass
    > + auto zastępcze) a po telefonie i negocjacjach zapłaciłem 540.
    > Więc warto zadzwonić i dać im szansę.

    Naprawdę tym roku tyle płacisz mieszkając w Warszawie?
    Nie chce mi się wierzyć.
    Zarówno Mubi jak i Rankomat polisę OC w Link 4 proponują mi za 1419 zł.

    --
    -
    Akarm

  • 34. Data: 2024-06-02 17:12:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 14:23, Pete pisze:

    > Bo powodują mniej wypadków.
    > Dlatego mają lepsze statystyki.

    Ale dlaczego?

    BTW - zastanawiam się czy do warszawy nie wlicza się dużej części
    lizingu PH-owców.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2024-06-02 20:44:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2024-06-02 o 17:10, Akarm pisze:

    > Naprawdę tym roku tyle płacisz mieszkając w Warszawie?

    Skąd taki wniosek?

    > Nie chce mi się wierzyć.
    > Zarówno Mubi jak i Rankomat polisę OC w Link 4 proponują mi za 1419 zł.

    Tobie za tyle, a Januszowi z Wilanowa za 700.

    --
    Pete

  • 36. Data: 2024-06-02 20:47:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2024-06-02 o 17:12, Shrek pisze:

    > Ale dlaczego?

    A to się trzeba spytać mieszkańców obwarzanka, dlacego mniej się rozbijają.
    Ja nie znam żadnego.

    > BTW - zastanawiam się czy do warszawy nie wlicza się dużej części
    > lizingu PH-owców.

    a to zależy gdzie ma siedzibę firma leasingowa. Jak w Poznaniu, to cała
    flota podpada pod Poznań.

    --
    Pete

  • 37. Data: 2024-06-02 21:13:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 20:47, Pete pisze:

    > a to zależy gdzie ma siedzibę firma leasingowa. Jak w Poznaniu, to cała
    > flota podpada pod Poznań.

    W piasecznie nie ma żadne - może w tym leży rozwiązanie zagadki. Bo
    skoro prakycznie wszyscy z piaseczna dojeżdzają do pracy do warszawy, to
    w tej warszawie powinni ieć podobne statystyki jak warszawiacy, plus
    zawsze dojdzie coś po drodze;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2024-06-02 21:53:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 20:44, Pete pisze:

    > Skąd taki wniosek?

    Stąd - czyli z przebiegu tej dyskusji:

    1) Ja:
    - Na razie najniższa opłata dla mojego 1,9 TDI to 638 zł.
    Kużwa, to gdzie wy macie meldunki? Ja nie będę się wymeldowywał z Warszawy

    2) Ty:

  • 39. Data: 2024-06-03 20:30:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 2 Jun 2024 21:13:07 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > skoro prakycznie wszyscy z piaseczna dojeżdzają do pracy do warszawy, to
    > w tej warszawie powinni ieć podobne statystyki jak warszawiacy, plus

    Koleją dojeżdzają, bo w Warszawie nie ma gdzie zaparkować ? :-)

    J.

  • 40. Data: 2024-06-03 23:44:14

    Sun, 2 Jun 2024 13:59:21 +0200, w <v3hmqo$b41$6$Shrek@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > No ale dlaczego mają lepsze statystyki - przecież jeżdzą po tej samej
    > warszawie i potem jeszcze do domu?

    Widać na głównych bezpieczniej :)