  • 11. Data: 2024-05-30 00:12:12
    Temat: Re: coraz trudniejsze rozmowy o OC
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v33qll$aur$1$Akarm@news.chmurka.net>
    user Akarm pisze tak:

    > Na razie najniższa opłata dla mojego 1,9 TDI to 638 zł.
    > W tym holowanie do 75 km w razie awarii.

    Mnie starzy proponują za 1.6 cenę 508zł kiedy Rankomat proponuje 367zł
    No sory panowie aż tak was nie lubię. (a mubi pewnie jeszcze mniej)

    --
    Piter

    https://www.vivaldi.com

  • 12. Data: 2024-05-30 10:04:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2024-05-30 o 00:12, PiteR pisze:
    > in <news:v33qll$aur$1$Akarm@news.chmurka.net>

    > Mnie starzy proponują za 1.6 cenę 508zł kiedy Rankomat proponuje 367zł
    > No sory panowie aż tak was nie lubię. (a mubi pewnie jeszcze mniej)

    Mi starzy (7 czwórek) na piśmie za 2.0 proponowali jakieś 750 (OC + Ass
    + auto zastępcze) a po telefonie i negocjacjach zapłaciłem 540.
    Więc warto zadzwonić i dać im szansę.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2024-05-30 10:05:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.05.2024 o 00:12, PiteR pisze:
    > in <news:v33qll$aur$1$Akarm@news.chmurka.net>

    > Mnie starzy proponują za 1.6 cenę 508zł kiedy Rankomat proponuje 367zł
    > No sory panowie aż tak was nie lubię. (a mubi pewnie jeszcze mniej)

    Twoi starzy w ubezpieczeniach pracują?

  • 14. Data: 2024-05-30 14:19:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.05.2024 o 10:11, Pete pisze:

    > Po ch... wycinasz cytat i się dziwisz?

    Zostaw go. Musisz pamiętać, ze ktoś kto kupuje Renault Twizy i później
    prowadzi dyskusje o samochodach nie jest do końca pełnosprytny :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2024-05-30 17:49:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v39btr$rsf$1$pisk@news.chmurka.net>
    user Pete pisze tak:

    > Mi starzy (7 czwórek) na piśmie za 2.0 proponowali jakieś 750 (OC
    > + Ass + auto zastępcze) a po telefonie i negocjacjach zapłaciłem
    > 540. Więc warto zadzwonić i dać im szansę.

    dałem szansę
    jestem zadowolony

    samochód tylko stoi w Polsce, ryzykują niewiele.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 16. Data: 2024-05-30 20:33:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Po ch... wycinasz cytat i się dziwisz?

    Kiedy właśnie niczego nie wyciąłem :-)

  • 17. Data: 2024-05-30 20:36:49
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Zostaw go. Musisz pamiętać, ze ktoś kto kupuje Renault Twizy i później
    > prowadzi dyskusje o samochodach nie jest do końca pełnosprytny :)

    O samochodach czy twoim smrodzie?

  • 18. Data: 2024-05-30 23:09:52
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.05.2024 o 20:33, io pisze:

    > Kiedy właśnie niczego nie wyciąłem :-)

    No fakt, jak nie masz mózgu to go nie wytniesz :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2024-05-31 01:10:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 10:04, Pete pisze:

    > Mi starzy (7 czwórek) na piśmie za 2.0 proponowali jakieś 750 (OC + Ass
    > + auto zastępcze) a po telefonie i negocjacjach zapłaciłem 540.
    > Więc warto zadzwonić i dać im szansę.

    Kużwa, to gdzie wy macie meldunki? Ja nie będę się wymeldowywał z
    Warszawy, choć niby nic by mi nie szkodziło, bo nie musiałbym przecież
    mieszkać poza Warszawą. Ale nie znam żadnego chętnego gdzieś na zadupiu,
    który by mnie zameldował. Cała moja rodzina - różne ciotki, wujkowie to
    z dziada pradziada warszawiacy. A za niedługo Warszawiacy. ;) Nawet ci,
    co się wyprowadzili, to niedaleko: Konstancin, Piaseczno... czyli nic to
    nie daje.
    Jak wykombinować mniejsze opłaty OC?

    --
    -
    Akarm

  • 20. Data: 2024-05-31 07:31:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v3b119$8i3$1$Akarm@news.chmurka.net>
    user Akarm pisze tak:

    > Kużwa, to gdzie wy macie meldunki?

    Ja mam dom pod rusko granicą. Godzinka jazdy czołgiem z Bagrationowska.

> [...]
    > ci, co się wyprowadzili, to niedaleko: Konstancin, Piaseczno...
    > czyli nic to nie daje. Jak wykombinować mniejsze opłaty OC?

    No nie wiem tak rankomat oblicza. Pojemność 1596cm3
    Bezszkodowy OC ciągłość od 28 lat.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem