eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaco zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect.... › Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
  • Data: 2015-06-03 07:05:03
    Temat: Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gof napisał:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotnicza_w_L
    esie_Kabackim

    > "Podkomisja ustaliła, iż krytyczne łożysko wałeczkowe, które stanowiło
    > rozgraniczenie i podporę pomiędzy współosiowymi wałami turbiny wysokiego
    > ciśnienia i turbiny niskiego ciśnienia, które powinno zawierać w sobie 26
    > wałeczków, w rzeczywistości (po jego demontażu podczas ekspertyzy)
    > zawierało 13 wałeczków. Zmiana ta została wprowadzona na etapie budowy
    > silnika.

    Silnik był wielokrotnie wymontowywany do sprawdzenia, ponieważ załogi
    skarżyły się na wibracje. Nie pamiętam już czy trafił do producenta, do
    remontu czy nadal kombinowali we własnym zakresie.
    Producent zapytany o wibracje stwierdził, że to jest normalne i należy
    go tak użytkować. Niestety nie mieli nadmiarowego silnika (brak
    pieniędzy), tak aby ten wadliwy definitywnie odstawić na części. Nasz
    strach przed twardym postawieniem się Ruskim i ich niedbalstwo
    kosztowały życie wielu ludzi.

    Na Discovery był program o Migach 29 w lotnictwie NRD, przejętych przez
    Luftwaffe. Tych które potem trafiły jako dar do Polski. Niemcy, po ich
    dostarczeniu przez producenta musieli je poddać naprawom, ponieważ były
    źle złożone. Np. lotki krzywo się schodziły na skrzydle. Z jednej strony
    lotka dochodziła do skrzydła a z drugiej odstawała.

    Jestem bardzo ciekawy jak obecnie wygląda ich technika? Czy nadal
    odstawiają taki sam fajans, czy jednak robią lepsze wyroby. Wiem że są
    telewizory LCD Rubin ale czy produkowane gdzieś w Korei, Chinach pod tą
    nazwą, czy jednak coś sami robią? Jest XXI wiek, mają znacznie
    nowocześniejsze podzespoły, bo to widać w internecie ale czy radziecka
    mentalność i jakość produkcji trwa nadal, czy coś uległo poprawie?