-
Data: 2015-06-04 04:14:35
Temat: Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Tue, 2 Jun 2015 21:09:11 +0200, "ACMM-033" <v...@i...pl>
wrote:
>
>Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
>wiadomości news:556deeab$0$27509$65785112@news.neostrada.pl...
>...
>>> był taki najgorszy, ale jego wykonanie, to chujówka na maxa.
>>>
>>
>>
>> To był chyba powszechny problem ZSRR. Rozwiązania konstrukcyjne całkiem
>> dobre, ale wykonanie z powodu złych materiałów i bylejakiej pracy
>
>Zgadza się. Choćby audio - Rubin, przynajmniej mój, miał znakomite. Gdy
>jeszcze nie zestarzał się, to olimpiada zimowa w Calgary, mimo dwukrotnego
>transkodowania (NTSC-PAL, a u nas PAL-SECAM) obraz był jak żyleta, a
>czystość lepsza, niż w modelach zachodnich. Ale, jak obwody zestrojone na
>zero, to i odchyłek nie było.
>
>> robotników - tragiczne. Patrząc na ich motoryzację - sprzęty w założeniach
>> nie do zdarcia, ale wykonane ze słabej stali, otwory krzywo wywiercone,
>> tapicerka odłazi, guma parcieje.
>
>Typowe chyba dla epoki socjalizmu. I nie tylko u Sowietów, u nas też. Miałem
>książkę "Naprawa samochodów Syrena", duża A3 gruba jak kalendarz zrywka z
>dawnych lat, jeśli nie bardziej. Do wszelkich operacji opisywała jak
>rozebrać silnik, jak ściagać łożyska, jak obrabiać części, jak..., jak...
>Konia z rzędem temu, jeśli choć ćwierć produkcji, warsztatów, stosowała się
>do wytycznych producenta. Także jakość części bywała, że lepiej nie mówić. I
>dziwić się, że obtłuczone młotem przy zdejmowaniu łożysko potrafiło pęknąć w
>trakcie jazdy? Że urywały się czopy (BARDZO NIEBEZPIECZNE, zdarzyło się dwa
>razy, na szczęście prędkość nie była wielka i udało się zatrzymać auto -
>hamulce były dwuobwodowe).
Umiejetnosc wymiany czopa w przegubie rownobieznym samochodu Syrena
nalazala do podstawowych umieketnosci kierowcy. Wozilo sie kilka
czpopw s opowiednimi podkladkami i zawleczkami, oraz kilka gumowych
oslom (owe oslony rwaly sie w strzepy)
Wymiana czopa na poboczu drogi trwala okolo 45 minut, i jechalo sie
dalej.
Bardziej niebezpieczne bylo pelanie "waleczkow" biegu bezposredniego w
skrzyni biegow. Blokowalo to skrzynie kompletnie, no i oczuwoscie
kola. Dosyc niebezpieczne na sliskim lub w zimie..
Bylo mnostwo innych ciekawych awarii, co jako posiadacz samochodu
Syrena 102 zaswiadczam
A.L.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.15 06:26 Maciek
- 04.06.15 11:54 ACMM-033
- 04.06.15 12:15 ACMM-033
- 05.06.15 11:51 Gof
- 05.06.15 11:57 Gof
- 05.06.15 12:03 Gof
- 05.06.15 12:07 Gof
- 05.06.15 12:34 J.F.
- 05.06.15 14:01 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.15 21:39 ACMM-033
- 05.06.15 21:40 ACMM-033
- 05.06.15 21:48 Czarek
- 05.06.15 22:06 ACMM-033
- 06.06.15 05:20 Maciek
- 06.06.15 05:53 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Głośnik piezoelektryczny
- Mala autonomiczna kamera monitoringu
- czas na emeryturę i EB
- Generowanie sumy kontrolnej z fragmentu pliku bin
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- HDMI
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- Kamera monitoringu z kartą SIM
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
- skąd my to znamy
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
- antena gsm
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=