-
Data: 2015-06-04 12:15:10
Temat: Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
news:fncvmad3k0j0if5lac1h48egb50j2hg45m@4ax.com...
>>trakcie jazdy? Że urywały się czopy (BARDZO NIEBEZPIECZNE, zdarzyło się
>>dwa
>>razy, na szczęście prędkość nie była wielka i udało się zatrzymać auto -
>>hamulce były dwuobwodowe).
>
> Umiejetnosc wymiany czopa w przegubie rownobieznym samochodu Syrena
> nalazala do podstawowych umieketnosci kierowcy. Wozilo sie kilka
To nie dokładnie o tym chyba mówimy, nie wałek homokinetyczny, ale czop
nośny, nie kojarzę, by byl częścią przegubu, ale lat minęło to mogę nie
pamiętać, że to mogła być jakaś całość...
> czpopw s opowiednimi podkladkami i zawleczkami, oraz kilka gumowych
> oslom (owe oslony rwaly sie w strzepy)
Gdybyśmy z tej gumy robili kondony, to by dzieci świat zalały...
> Wymiana czopa na poboczu drogi trwala okolo 45 minut, i jechalo sie
> dalej.
W moim przypadku, awykonalne.
>
> Bardziej niebezpieczne bylo pelanie "waleczkow" biegu bezposredniego w
> skrzyni biegow. Blokowalo to skrzynie kompletnie, no i oczuwoscie
> kola. Dosyc niebezpieczne na sliskim lub w zimie..
No, to fakt.
>
> Bylo mnostwo innych ciekawych awarii, co jako posiadacz samochodu
> Syrena 102 zaswiadczam
Ale w stodwójce chyba byla inna skrzynia, przede wszystkim przy kierownicy,
do tego silnik OIDP S15, czy jakoś tak, dwucylindrowy, chyba dopiero od 104
były 3 cylindry.
Poza rozsypką skrzyni z braku oleju, nie zdarzyła się blokada, o której
piszesz. U mnie była 105L, silnik S31 40-konny, na światłach zostawialiśmy z
tyłu nawet mercedesy, choć wiadomo, że jakby oni przycisnęli, to Skarpeta by
została z tyłu. Ale, coś za dużo było tych zostających w tyle, a przecież
tgo lekkie naciśnięcie gazu tylko było...
Myślałem nad zapłonem elektronicznym dla polepszenia pracy w zimie... ale w
sumie stwierdziłem, że korzystniej będzie prawidłowo dbać o to, co jest.
Wyregulować szczelinę na świecach, na przerywaczach, wyprzedzenie zapłonu,
gaźnik... i potrafiło zejść spalaniem poniżej 9/100. A skarpeta do
oszczędnych raczej nie należała.
Za kierowcę nie robiłem...
--
Spamerzy z telefonu: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
896510439 896126048
(ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
(A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.15 11:51 Gof
- 05.06.15 11:57 Gof
- 05.06.15 12:03 Gof
- 05.06.15 12:07 Gof
- 05.06.15 12:34 J.F.
- 05.06.15 14:01 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.15 21:39 ACMM-033
- 05.06.15 21:40 ACMM-033
- 05.06.15 21:48 Czarek
- 05.06.15 22:06 ACMM-033
- 06.06.15 05:20 Maciek
- 06.06.15 05:53 Maciek
- 06.06.15 06:01 Maciek
- 06.06.15 22:22 Adam
- 08.06.15 12:29 Gof
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rapsberry Pi i synchronizacja plików
- RCD 300 mA
- rpi i moduł przekaźników
- Falownik do pompy CO
- Lampa ogrodowa rozłączała różnicówkę
- Inteligentne oświetlenie schodów
- Pytanie do Użytkownika
- Emanuel kiedyś szukał gotowca do chłodzenia leków
- Sprzęty z Lidl-a
- idzie nowe
- Wybuchające pagery
- Jak shakować windę
- Sterowanie bezprzewodowe do wbudowania
- NC vs NO
- Jak dzięki mojemu pomysłowi amerykańce z Google przyspieszyli TV
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod