eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmco wybrać ?Re: co wybra???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: co wybra???
    Date: Wed, 28 Apr 2010 19:38:51 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 64
    Message-ID: <op.vbvva1fg13q3bq@piotr-asus>
    References: <4bd7e9dd$0$2590$65785112@news.neostrada.pl>
    <hr974b$3fn$1@mx1.internetia.pl>
    <4bd82102$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <hr9aj7$64v$1@inews.gazeta.pl> <hr9o81$o2u$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-15-37.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1272476335 7798 77.253.15.37 (28 Apr 2010 17:38:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Apr 2010 17:38:55 +0000 (UTC)
    X-User: happypiotr
    User-Agent: Opera Mail/10.52 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:992810
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 28-04-2010 o 18:37:17 z <z...@g...pl> napisał(a):

    > wspolna-flaszka.pl pisze:
    >
    >> a ja proponuje zrobic to o czym pisa? konsultant, wyslalbym pisemko do
    >> ery ze z dniem XXX
    >> rozwiazuje umowe . Wtedy zaczna dzwonic i oferowac lepsze warunki niz
    >> na stronie.
    >>
    >
    > Zależy czy klient dobry czy nie.
    > Ja im płaciłem przez kilka lat rachunki ok 30 zł. Może dlatego dali mi
    > warunki takie same czy nawet gorsze niż klientowi z ulicy i nie kwapili
    > się z ofertami.

    I to mnie właśnie dobija w tej ich polityce handlowej.
    Klient który systematycznie i terminowo zasila 30zł w abonamencie przez
    kilka lat to bardzo dobry klient.
    1. Po pierwsze bo to nasz klient i nie trzeba już go zdobywać.
    2. Pewność systematycznych przychodów, z możliwością że będą nieraz
    faktury wyższe.
    3. Jeżeli jest już nasz, to znaczy że się "lubimy" i może skorzystać z
    dodatkowych ofert.
    Itd itd. Przecież to jest jasne dla gimnazjalisty.

    A jak jest?
    Banda baranów potrafi pod koniec umowy abonamentowej zaproponować ofertę
    przedłużeniową gorszą od standardowej co wisi jak byk w reklamach.
    Jak tak można. To nie odosobniony przypadek. Jak można uważać klientów za
    głupoli i w dodatku ich naciągać, a nawet bym powiedział że oszukiwać.
    Ja siedzę na prepaidzie od kilku lat, ale nieraz rodzinka pyta się mnie
    czy dobrą ofertę dostali bo ktoś dzwoni. I już z góry wiem jaka jest.
    Banda baranów i pokrak w krótkich spódniczkach.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: