  • 1. Data: 2010-04-28 07:55:04
    Temat: co wybrać ?
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Za kilka tygodni Era zaproponuje mi przedłużenie umowy w ramach abonamentu.
    CO do telefonu nie mam zbyt dużych wymagań GPS, WiFi, dotykowy ekran czy
    tym podobne bajery nie są mi potrzebne.
    Chciałbym aby telefon dzwonił i to dość głośno miał w miarę dobry aparat (Z
    SE 770i bardzo mi odpowiada) oraz tryb głośno mówiący - przydaje sie podczas
    jazdy autem. Abonament to 60 zł.
    Przejrzałem oferte wymiany telefonu na nowy i wybałem te modele:

    Sony-Ericsson C510
    Nokia 7230
    Samsung C6112
    Sony-Ericsson C901
    Który z nich byście polecili i dlaczego ? A może coś innego ?
    Pozdrawiam

    PS Osbą które uwazają i chca sie wysilić i udowadniać, że powinienem wziąć
    inny telefon sprzedać na allego lub wskazujące, żeby nei brac abonamentu i
    telefonu od operatora - dziękuje

  • 2. Data: 2010-04-28 09:24:02
    Temat: Re: co wybrać ?
    Od: AL <a...@s...tam>

    mz pisze:
> [...]
    > Samsung C6112
    > Sony-Ericsson C901
    > Który z nich byście polecili i dlaczego ? A może coś innego ?

    jak miales 770i, to zostan dalej przy SE - tym bardziej, ze zalezy Ci na
    aparacie foto.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-04-28 09:58:13
    Od: z <z...@g...pl>

    AL pisze:

    > jak miales 770i, to zostan dalej przy SE - tym bardziej, ze zalezy Ci na
    > aparacie foto.

    C901 ma lampę ksenonową - kiedyś sobie kupię. :-)

    Na razie używam C510. Jako następca k750 daje radę.
    Ma tylko diody. Robi gorsze zdjęcia niż K800 (szum matrycy)
    Za to dużo lepiej nagrywa video. Jest płaski, ma ciut za dużo przycisków
    (w k800 było bardziej przejrzysto) Do klapki aparatu trzeba się
    przyzwyczaić.

    Może ktoś napisze o C901. Szczególnie chodzi mi o jakość zdjęć i
    nagrywanie video w porównaniu do k800 bo reszta to pewnie tak jak w SE
    mp3, radio ... standard

  • 4. Data: 2010-04-28 11:44:01
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    mz wrote:
    > Witam
    > Za kilka tygodni Era zaproponuje mi przedłużenie umowy w ramach
    > abonamentu.

    Ja bym się wstrzymał z takim pytaniem do momentu, kiedy era coś zaproponuje.
    Kilka tygodni to spora różnica, cały czas wchodzą do oferty nowe modele
    fonów a stare zmieniają cenę (chyba że dla ciebie cena jest nieważna).

  • 5. Data: 2010-04-28 11:50:21
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Kilka tygodni to spora różnica, cały czas wchodzą do oferty nowe modele
    > fonów a stare zmieniają cenę (chyba że dla ciebie cena jest nieważna).

    Masz racje cena jest nieważna bo te telefony są max do 199 zł. TO jest kwota
    na która mogę sobie pozwolić. Więcej na telefon nie wydam choćby i mi
    ......... robil (w miejce .......... wstawcie co chcecie)

  • 6. Data: 2010-04-28 12:44:17
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kwota na która mogę sobie pozwolić. Więcej na telefon nie wydam choćby i
    > mi ......... robil (w miejce .......... wstawcie co chcecie)

    a ja proponuje zrobic to o czym pisał konsultant, wyslalbym pisemko do ery
    ze z dniem XXX
    rozwiazuje umowe . Wtedy zaczna dzwonic i oferowac lepsze warunki niz na
    stronie.

    pozdrawiam

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 7. Data: 2010-04-28 16:37:17
    Temat: Re: co wybra???
    Od: z <z...@g...pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > a ja proponuje zrobic to o czym pisa? konsultant, wyslalbym pisemko do ery
    > ze z dniem XXX
    > rozwiazuje umowe . Wtedy zaczna dzwonic i oferowac lepsze warunki niz na
    > stronie.

    Zależy czy klient dobry czy nie.
    Ja im płaciłem przez kilka lat rachunki ok 30 zł. Może dlatego dali mi
    warunki takie same czy nawet gorsze niż klientowi z ulicy i nie kwapili
    się z ofertami.

    W efekcie jestem w "pleju" na rok a potem zmykam do "orendżu :-)

  • 8. Data: 2010-04-28 17:38:51
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28-04-2010 o 18:37:17 z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Zależy czy klient dobry czy nie.
    > Ja im płaciłem przez kilka lat rachunki ok 30 zł. Może dlatego dali mi
    > warunki takie same czy nawet gorsze niż klientowi z ulicy i nie kwapili
    > się z ofertami.

    I to mnie właśnie dobija w tej ich polityce handlowej.
    Klient który systematycznie i terminowo zasila 30zł w abonamencie przez
    kilka lat to bardzo dobry klient.
    1. Po pierwsze bo to nasz klient i nie trzeba już go zdobywać.
    2. Pewność systematycznych przychodów, z możliwością że będą nieraz
    faktury wyższe.
    3. Jeżeli jest już nasz, to znaczy że się "lubimy" i może skorzystać z
    dodatkowych ofert.
    Itd itd. Przecież to jest jasne dla gimnazjalisty.

    A jak jest?
    Banda baranów potrafi pod koniec umowy abonamentowej zaproponować ofertę
    przedłużeniową gorszą od standardowej co wisi jak byk w reklamach.
    Jak tak można. To nie odosobniony przypadek. Jak można uważać klientów za
    głupoli i w dodatku ich naciągać, a nawet bym powiedział że oszukiwać.
    Ja siedzę na prepaidzie od kilku lat, ale nieraz rodzinka pyta się mnie
    czy dobrą ofertę dostali bo ktoś dzwoni. I już z góry wiem jaka jest.
    Banda baranów i pokrak w krótkich spódniczkach.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 9. Data: 2010-04-28 20:07:16
    Od: "mz" <z...@w...pl>

    Bez urazy ale rok temu przedłużałem umowę na telefon żony też w Erze i nie
    narzekam. Abonament 50 zł zmniejszony do 40 zł w tym 190 minut do wszystkich
    jak dla niej to świat i nie zdarzyło się aby wygadała cały w jakimś
    miesiącu. Dostała wtedy Avile za 50 zł

  • 10. Data: 2010-04-28 20:53:05
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28-04-2010 o 22:07:16 mz <z...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wszystkich jak dla niej to świat i nie zdarzyło się aby wygadała cały w
    > jakimś miesiącu. Dostała wtedy Avile za 50 zł

    Nie dodałem że nie chodzi mi konkretnie o Erę, a tak w sumie zasugerowałem.

    A to co piszesz to taki sam bełkot jakim posługują się handlowcy.

    Na wstępie jest jedno zasadnicze pytanie. Co dostanę więcej od oferty dla
    kogoś z ulicy. I tu już nie ma bełkotu tylko prosta odpowiedź (lub jej
    brak). Następnie pytanie czy jest pani/pan tego pewna że tego nie ma w
    standardowej ofercie. Bo zdarza się ze handlowcy sami się gubią w tym
    piepszniku promocyjno-marketingowym i ich dodatkach. I jak już jest
    ostateczna odpowiedź, to okazuje się ze po przeliczeniu jest extra np 3zł
    miesięcznie. Ja dobrze zrobionym w mówię WOW. A że na wstępie handlowiec
    przeważnie wypowiada się że "specjalnie dla pana" "specjalna oferta"
    "specjalnie przedłużenie" to podkreślam co jest specjalnego w tych 3zł. Bo
    bełkot to oni wszyscy uprawiają.

    Mogę się wypowiedzieć na swoich doświadczeniach, przedłużenie 2 razy w
    Plusie, 2 razy w Orange i raz w Erze. I zawsze to samo. Jak człowiek sam
    nie sprawdzi a uwierzy w te "extra, specjalnie, itd" to jest się dobrze
    zrobionym w jajo przez naciągaczy i oszustów w roli etatowych
    przedstawicieli operatorów.

    A takie działania mnie wnerwiają gdyż nie chodzi o mnie, a o ludzi (moja
    rodzinę) którzy potrafią się zgubić się w tym rozgardiaszu ofertowym
    połączonym z bełkotem handlowca. I jest to z premedytacją wykorzystywane.
    A nawet nie. Handlowcy są na tyle głupi że nawet nie mają żadnych danych o
    kliencie a od wejścia wciskają gówno. I bez żadnego zażenowania się
    później z niego wycofują.

    I założę się że jest mnóstwo ludzi co rzetelnie od kilku lat płacą sobie
    malutki abonamencik i ufają handlowcom bo wieżą w ludzi.