  • Data: 2010-04-28 17:38:51
    Temat: Re: co wybra???
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-04-2010 o 18:37:17 z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Zależy czy klient dobry czy nie.
    > Ja im płaciłem przez kilka lat rachunki ok 30 zł. Może dlatego dali mi
    > warunki takie same czy nawet gorsze niż klientowi z ulicy i nie kwapili
    > się z ofertami.

    I to mnie właśnie dobija w tej ich polityce handlowej.
    Klient który systematycznie i terminowo zasila 30zł w abonamencie przez
    kilka lat to bardzo dobry klient.
    1. Po pierwsze bo to nasz klient i nie trzeba już go zdobywać.
    2. Pewność systematycznych przychodów, z możliwością że będą nieraz
    faktury wyższe.
    3. Jeżeli jest już nasz, to znaczy że się "lubimy" i może skorzystać z
    dodatkowych ofert.
    Itd itd. Przecież to jest jasne dla gimnazjalisty.

    A jak jest?
    Banda baranów potrafi pod koniec umowy abonamentowej zaproponować ofertę
    przedłużeniową gorszą od standardowej co wisi jak byk w reklamach.
    Jak tak można. To nie odosobniony przypadek. Jak można uważać klientów za
    głupoli i w dodatku ich naciągać, a nawet bym powiedział że oszukiwać.
    Ja siedzę na prepaidzie od kilku lat, ale nieraz rodzinka pyta się mnie
    czy dobrą ofertę dostali bo ktoś dzwoni. I już z góry wiem jaka jest.
    Banda baranów i pokrak w krótkich spódniczkach.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."