  • 1. Data: 2011-06-19 01:49:05
    Temat: co uzywanego kupic w USA
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Hello,

    Wygląda na to, że będę musiał się przeprowadzić do USA i tam kupić
    auto, bo jak wiadomo bez auta żyć w tym kraju ciężko.
    Pytam więc Was, co kupić - używanego, bezawaryjnego? Tu w PL mam
    audi 80 i czegoś takiego bym szukał tam, w miarę prostego
    i słynącego z bezawaryjności samochodu:) Kasy za dużo nie mam, niestety.

    pozdrawiam, Zbylut

  • 2. Data: 2011-06-19 01:57:01
    Temat: Re: co uzywanego kupic w USA
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 Jun 2011 23:49:05 +0000 osobnik zwany Zbylut
    wystukał:

    cokolwiek

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-06-19 02:05:08
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    masti napisal(a):

    > cokolwiek

    skąd taki wniosek? Samochody są lepsze i gorsze, ja szukam lepszego.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2011-06-19 06:55:30
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-19 02:05, Zbylut pisze:

    > skąd taki wniosek? Samochody są lepsze i gorsze, ja szukam lepszego.

    co za tym idzie, samochody sa tansze i drozsze, ty szukasz tanszego.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2011-06-19 07:22:18
    Od: "gazeta.pl" <6...@O...PL>

    > co za tym idzie, samochody sa tansze i drozsze, ty szukasz tanszego.

    tylko corrola Ci doradzam

    jk

  • 6. Data: 2011-06-19 11:33:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-19 01:49, Zbylut pisze:

> [...]
    > audi 80 i czegoś takiego bym szukał tam, w miarę prostego
    > i słynącego z bezawaryjności samochodu:) Kasy za dużo nie mam, niestety.

    Kup takie auto, na jakie będzie Ciebie stać i jakie się TOBIE
    podoba.

    Pamiętaj, że:
    Amerykanie mają dość kontrowersyjne podejście do jakości.
    W USA Europejskie auta są droższe niż amerykańskie w tej
    samej klasie choć i tak tańsze niż w Europie.

  • 7. Data: 2011-06-19 11:43:19
    Od: venioo <p...@o...eu>

> [...]
    > audi 80 i czegoś takiego bym szukał tam, w miarę prostego
    > i słynącego z bezawaryjności samochodu:) Kasy za dużo nie mam, niestety.

    Moze jakies BMW? Europejska konstrukcja, to w razie awarii nie bedziesz
    mial problemow z jako-takim zdiagnozowaniem tego samemu :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2011-06-19 12:44:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Moze jakies BMW? Europejska konstrukcja, to w razie awarii nie bedziesz
    > mial problemow z jako-takim zdiagnozowaniem tego samemu :)

    tylko ze BMW będzie tam droższe niż wiele innych aut, w ogóle auta z EU będą
    droższe.
    Nie wiem czy nie lepiej kupić jakiegoś Neona, czy innego ichniejszego
    benzynowego z silnikiem 2,0-3,0
    Z paliwem większego problemu nie będzie, a to samochody jak u nas Opel
    Kadatt...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2011-06-19 13:42:12
    Od: venioo <p...@o...eu>

> [...]
    > benzynowego z silnikiem 2,0-3,0
    > Z paliwem większego problemu nie będzie, a to samochody jak u nas Opel

    BMW drozsze? jakas stara piątka? Zalezy ile pytajacy ma do wydania:

    Na przyklad takie cos:
    http://www.bimmertraderonline.com/details.php?id=140
    64
    Jak ma wiecej, to takie:
    http://www.bimmertraderonline.com/details.php?id=152
    95
    To tak na szybko przez google, ale pewnie da sie znalezc samemu taniej
    na miejscu.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2011-06-19 14:09:52
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <> napisał w wiadomości ...

    > Pytam więc Was, co kupić - używanego, bezawaryjnego?

    Toyotę Camry
    starsze modele są nie do zajechania :)