  • 21. Data: 2011-06-21 06:21:21
    Temat: Re: co uzywanego kupic w USA
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "kamil" <s...@s...com> wrote in message
    news:itn5il$51c$2@inews.gazeta.pl...
    > pelen przeglad) te 100k na liczniku to jest kompletny trup i tylko polak
    > cieszy sie, ze kupil okazje.

    Absolutnie sie z Toba nie zgodze. Skoro juz piszesz "wszedzie" to podam Ci
    przyklad z Australii. Jako biedny student mialem jakas stara mazde. Samochod
    mial przeglady od nowosci w autoryzowanym serwisie i prawie 200tys na
    liczniku. Po tym jak go kupilem nadal robilem okresowe przeglady i naprawy,
    pomimo tego ze samochod wart byl tyle co 4 takie przeglady. Nie jest to
    zaden odosobniony przypadek - po prostu koszt przegladu nie jest zabojczy i
    ludzie go zwyczajnie robia zamiast narazac sie na to ze samochod bedzie sie
    psul. 100tys to zaden przebieg dla normalnie uzytkowanego samochodu, z tym
    "trupem" to lekko przesadzasz.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 22. Data: 2011-06-21 10:42:26
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 05:21, Iguan007 wrote:
> [...]
    > psul. 100tys to zaden przebieg dla normalnie uzytkowanego samochodu, z tym

    Jako biedny student też miałem kilka samochodów za kilkaset funtów i
    większość z nich dojeździła akurat do przeglądu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 23. Data: 2011-06-25 05:28:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 6/18/2011 6:49 PM, Zbylut wrote:

    > Hello,
    >
    > Wygląda na to, że będę musiał się przeprowadzić do USA i tam kupić
    > auto, bo jak wiadomo bez auta żyć w tym kraju ciężko.
    > Pytam więc Was, co kupić - używanego, bezawaryjnego? Tu w PL mam
    > audi 80 i czegoś takiego bym szukał tam, w miarę prostego
    > i słynącego z bezawaryjności samochodu:) Kasy za dużo nie mam, niestety.
    >
    > pozdrawiam, Zbylut

    Crown Victoria. Duze, komfortowe, sprawdzona konstrukcja, w miare malo
    awaryjne, a nawet jak sie zepsuje, to kazdy kowal naprawi i to za
    mniejsza kase niz w przypadku typowego Europejczyka.

    Sam jeżdżę Europejczykiem w USA, ale generalnie nie polecam. Mało jest
    dobrych specjalistów tutaj, którzy sie na tym znają, a Ci naprawdę
    dobrzy to sobie słono za to liczą. A dilerom tych aut to już w ogóle
    sie we łbach pojebało. Wymiana oleju u Mercedesa kosztuje $300. W
    serwisie BMW czy Audi też podobnie. No chyba że sam jesteś w stanie
    wszystko zrobic, no to wtedy problem się rozwiązuje, choć części do
    Europejczyków i tak droższe niż do takiego Crown Vic'a. :)

    Pozdr.
    Pete

  • 24. Data: 2011-06-25 11:09:06
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-06-20 02:28, Michał pisze:
> [...]

    Po co na siłę stosujesz domyślne kodowanie?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 25. Data: 2011-06-26 05:46:10
    Od: vivi <v...@g...pl>

    On 6/18/2011 4:49 PM, Zbylut wrote:

> [...]
    > audi 80 i czegoś takiego bym szukał tam, w miarę prostego
    > i słynącego z bezawaryjności samochodu:) Kasy za dużo nie mam, niestety.

    gdzie sie przeprowadzasz i ile chcesz wydac na auto?