-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: co u diabła, przestał hamować ale jakoś dziwnie
Date: Thu, 13 May 2010 19:32:15 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 34
Message-ID: <hshd35$r52$1@news.onet.pl>
References: <4bec1600$1@news.home.net.pl> <hshbii$ns7$1@news.onet.pl>
<4bec35fb$1@news.home.net.pl>
Reply-To: g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl
NNTP-Posting-Host: 251.165.246.94.ip4.artcom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1273771941 27810 94.246.165.251 (13 May 2010 17:32:21 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 May 2010 17:32:21 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <4bec35fb$1@news.home.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2279897
[ ukryj nagłówki ]bliippp pisze:
>>> Płyn zmieniany z 5 lat temu, ale bardzo watpie zeby zacisk przez te
>>> ostatnie kilka hamowan dostal temperature rzedu 220 st.C.
>> Ja bym jednak postawil na plyn hamulcowy, po 5 latach wcale nie trzeba
>> wysokiej temp. aby plyn stracil swoje wlasciwosci i nie chodzi tu nawet o
>> max temp.
>> pozdrawiam
>
> no nie wiem
> powiem wiecej wlasnie sprawdzilem i plyn ma 7 lat, wymianialem go przy
> okazji wymiany cylinderkow w bebnach.
> z tego co ja pamietam to plyn byl castrola, nie pamietam tylko czy jakis
> syntetyk czy dot-e ale napewno mechanik sprawdzal jaki rodzaj do tego
> samochodu mozna stosowac.
> W kazdym razie moja wiedza jest taka ze jak plyn jest nowy to powinien
> wytrzymac okolo 230 st.C natomiast z racji jego wlasciwosci higroskopijnych
> potrafi zaabsorbowac tyle wilgoci ze jego temp. wrzenia spada o cale 10-15
> st.C
> Tak czy owak jechalem kiedys w latach 90-tych autem ktore bylo zalane woda
> zamiast plynu i hamowal calkiem sprawnie, a katowany byl na plycie skupu
> burakow tak ze tarcze swiecily jak zarowki ;)
Sprawdz jeszcze przewody hamulcowe zwlaszcza laczenia pomiedzy elementem
elastycznym a tym metalowym. Ja dawno temu mialem problem ze slabymi
hamulcami i okazalo sie, ze jeden z przewodow hamulcowych sie
przytykal(zaczal sie rozlazic ze stoarosci od srodka) a drugi sie
przecieral i zaczynal sie pocic (byla nawet akcja serwisowa w Punto mk1).
Zostaly wymienione na nowe+nowy plyn i hamulce byly jak brzytwa(to bylo
w 7 lub 8 letnim Puncie)
pozdrawiam
--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
Oskar Wilde
Następne wpisy z tego wątku
- 13.05.10 22:42 DoQ
- 13.05.10 22:43 J.F.
- 13.05.10 18:27 Pszemol
- 14.05.10 09:10 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=