-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwin
ds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting
.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neost
rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 13 May 2010 18:59:43 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: co u diabła, przestał hamować ale jakoś dziwnie
References: <4bec1600$1@news.home.net.pl>
In-Reply-To: <4bec1600$1@news.home.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <4bec2ffc$0$19160$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.146.180
X-Trace: 1273769980 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19160 83.30.146.180:36730
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2279883
[ ukryj nagłówki ]bliippp pisze:
> Moje podejrzenia sa nietypowe. Czy to mozliwe ze w tarczach wentylowanych
> miedzy tarczami skorodowaly wypelnienia na tyle ze podczas hamowania tarcze
> zginaja sie ku sobie.
Wtedy pedał wchodziłby głębiej niż zwykle i raczej byłoby to widać. Do
tego nie stałoby się to na całym obwodzie jednocześnie, a jedynie w
jakimś jednym miejscu i hamulec musiałby mocno pulsować.
U mnie podobny efekt jak u Ciebie dało nierówne promieniście zużycie
tarcz - czyli góry i doły na tarczy były idąc od środka ku zewnętrznej
stronie.
Takie kasujące luz "trzymadełko" klocka dopychało klocek w stronę osi
obrotu tarczy. Przy zaciskaniu hamulca klocek po nierówności zużytej
tarczy przesuwał się nieco w przeciwną stronę gdzie "góry" na klocku
miały dopasowane "doły" w tarczy. Tyle że na wykowanie tych wszystkich
luzów już nie starczało wydajności pompy hamulcowej.
Jak masz normalny układ diagonalny to taki efekt powinien jednak
powodować możliwość wciśnięcia hamulca dużo głębiej niż normalnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.05.10 19:06 Gabriel'Varius
- 13.05.10 19:25 bliippp
- 13.05.10 19:32 Gabriel'Varius
- 13.05.10 22:42 DoQ
- 13.05.10 22:43 J.F.
- 13.05.10 18:27 Pszemol
- 14.05.10 09:10 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=