  • Data: 2012-04-15 16:21:56
    Temat: Re: co powinna spółdzielnia
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze ktoś wie, czy spółdzielnia mieszkaniowa jest obowiązana zapewnić
    > dostęp do bezpłatnych kanałów TV, a nie odsyłać do kablówki, której to za
    > te darmowe jednak trzeba płacić.

    nie placisz za kanaly, tylko za dystrybucje
    spoldzielnia ma zapewnic dostep, wiec zapewnia, ale nie musi tego robic
    bezplatnie i wlasnymi silami
    utrzymanie wlasnych anten tez kosztuje, byc moze mniej, niz bierze kablowka,
    ale jednak
    osobiscie uwazam rozwiazanie z kablowka za lepsze, kto chce korzystac to
    placi, a kto nie chce, to nie placi
    przy centralnej antenie placa wszyscy, a jak nie placa wszyscy, to koszty
    rosna
    ja mam tak, ze pakiet "socjalny" czyli kanaly podstawowe dostarcza kablowka,
    ale placi sie za nie w czynszu (osobna pozycja)
    placenie bezposrednio kablowce wymaga dodatkowego przelewu, ale tez nikogo
    nie zmusza do posiadania tej uslugi