  • Data: 2012-04-15 16:29:07
    Temat: Re: co powinna spółdzielnia
    Od: Majka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-15 15:21, pawell32 pisze:

    > o ile wiem to tak, chyba że zapewni Ci dostęp do anteny zbiorczej.
    > u mnie jest tak - wiele lat temu kiedy weszła kablówka i większość
    > zgodziła sie na podłaczenie, zrezygnowali z konserwowania własnych
    > instalacji, które i tak nie spełniały wymagań, a ci którzy nie chcą
    > kablówki dostają 5 kanałów (zakładają filtr) - tvp1, tvp2, info, polsat,
    > tvn

    U mnie kablówka daje tylko 3 kanały TV 1,2 i Polonia tez trzeba
    płacić. A teraz jest już około 12 kanałów bezpłatnych a kablówka ich nie
    daję.
    Wiem, że przepisy mówią, ze powinniśmy mieć wybór, a spółdzielnie chyba
    coś z tego mają od kablówek, że tak ich popierają i nie pozwalają
    zakładać anteny SAT.