  • Data: 2012-04-16 16:06:21
    Temat: Re: co powinna spółdzielnia
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie musi.
    > Tzn. jeżeli chce zabronić lokatorom montowania własnych
    > anten, to wtedy
    > musi zapewnić im równorzędny dostęp do odbioru naziemnego.
    > A czy to będzie
    > już AZART czy kablówka - to już jest nieistotne.

    Przecież dokładnie to właśnie napisałem ;-))

    > ...twierdzisz, że jakaś spółdzielnia będzie na tyle
    > głupia, że
    > zabroni lokatorom montażu anten bez montażu sieci AZART,
    > bo na budynku
    > będzie kablówka

    Ile znasz spółdzielni które tego zabraniają? Owszem,
    teoretycznie mają taką możliwość, ale w praktyce są to
    przypadki incydentalne. Ja nie znam nikogo, komu
    spółdzielnia by zabroniła montażu anteny :-)

    > I w ogóle żadna kablówka do której spółdzielnia zmusza
    > lokatorów nie płaci
    > za to tej spółdzielni? W jakim ty świecie żyjesz??

    Popatrz, a ja nie płacę spółdzielni :-). To znaczy że żyję w
    innym świecie?

    > Działka dla spółdzielni i prezesa sama się nie zrobi.

    Następny od teorii spiskowej...

    > A jak 80% lokatorów
    > jest na socjalnym, to z czegoś jeszcze trzeba sieć
    > utrzymać.

    Masz jakieś dane które potwierdzą, że 80% klientów ma
    najtańszy pakiet?