  • Data: 2012-04-16 15:25:28
    Temat: Re: co powinna spółdzielnia
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Majka <m...@w...pl> napisał(a):

    >Moze ktoś wie, czy spółdzielnia mieszkaniowa jest obowiązana zapewnić
    >dostęp do bezpłatnych kanałów TV, a nie odsyłać do kablówki, której to
    >za te darmowe jednak trzeba płacić.
    >Majka

    U mnie to bylo tak, firma budowlana polozyla
    instalacje antenowa i zamontowala same anteny na dachu i przez jakis czas
    po oddaniu bloku mielsimy tylko tv w powietrza. Po pewnym czasie
    podpisano umowe z vetra, a ta wszystkich przepiela do siebie.
    I teraz oczywiscie mozesz zrezygnowac z ich najtanszego pakietu stalowego
    za 5 zeta i cie odepna, ale niestety nie podepna z powrotem do anteny zbiorczej
    na dachu, wiec w gniazdku nie bedzie zadnego sygnalu. Swego czasu nawet
    probowalem interweniowac w tej sprawie, ale powolali sie na jakas umowe
    ze spoldzielnia.. niestety, ale nie chcialo mi sie dalej drazyc tematu, ale byc
    moze, ze cos mozna bylo ugrac.