  • 31. Data: 2012-03-03 21:06:37
    Temat: Re: co polecacie dla lajkonika
    Od: mali <m...@g...com>

    On 2 Mar, 10:37, Norbi <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    naprawde moze sie polozyc w zakrecie. Ale tez cos co pode mna pojedzie wiec 600 to
    ciut malo bedzie. Pewnie jakis liter, czycus...

    > Pojedz do Przemka i pozycz 10-tke zobaczysz czy Ci przypasi :D
    >
    > Norbi
    > BLACK XX'03

    No fajnie, pojeździliśta sobie po mnie i super. A teraz konkrety co
    tam w tych litrowych maszynach polecacie.

    I zostawmy już moje doświadczenie, Załóżmy że sobie poradzę z takim
    grzmotem litrowym. Tylko żę którego wybrać.

    A i proszę nie kłóćcie się o pierdoły. Konkretnie najlepiej typ i
    szybko o zaletach lub wadach.

  • 32. Data: 2012-03-04 11:37:40
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Przyjżyj?

    doomin13
    smc660
    vtr1000

  • 33. Data: 2012-03-05 07:01:01
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-03-03 22:06, mali pisze:

    > I zostawmy już moje doświadczenie, Załóżmy że sobie poradzę z takim
    > grzmotem litrowym. Tylko żę którego wybrać.
    >
    > A i proszę nie kłóćcie się o pierdoły. Konkretnie najlepiej typ i
    > szybko o zaletach lub wadach.

    Ja juz pisalem - kFazer - naprawde bardzo uniwersalne moto.
    Z dobra pozycja na miasto, fajnym silnikiem :)

    O plusach i minusach mozesz duzo wyczytac na necie.

    Starsze wersje na gaznikach - czyli wszedzie Ci to naprawia jesli chcesz
    sie zapuszczac w dzikie strony.

    Bardzo lekkie moto zarowno w czasie przepychania na parkingu jak i w
    jezdzie :)

    itd...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 34. Data: 2012-03-05 07:26:08
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-05 08:01, Norbi pisze:

    > Bardzo lekkie moto zarowno w czasie przepychania na parkingu jak i w
    > jezdzie :)

    A jak sie ten uniwersalny motor sprawdza na drogach w ktorych jest tyle
    samo asfaltu co go niema ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 35. Data: 2012-03-05 08:59:42
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    > A jak sie ten uniwersalny motor sprawdza na drogach w ktorych jest tyle
    > samo asfaltu co go niema ?

    Na pewno lepiej niz kazdy sportowy litr :)

    Poza tym chcesz kogos kto zaczyna od razu wpuszczac w szutry na szosowym
    moto?
    niedobry pomysl :)

    Ja wiem ze mozna i TA kupic ale widziales takiego z litrowym silnikiem ?

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 36. Data: 2012-03-05 09:14:14
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-05 09:59, Norbi pisze:

    > Poza tym chcesz kogos kto zaczyna od razu wpuszczac w szutry na szosowym
    > moto?

    Ja nie chce nikogo, nigdzie, na niczym wpuszczac.
    Tyle ze pytajnik napisal o wypadzie na Kaukaz. Niestety osobiscie nie
    bylem, natomiast wiekszosc relacji opisuje slabej jakosci drogi w tamtym
    rejonie swiata. Dlatego nie bardzo moge zrozumiec sens polecania
    czekogolwiek poza dualem/nibyenduro.
    Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze 'da sie' fazerem dojechac i wrocic,
    byloby to calkiem zrozumiale gdyby juz mial taki motor i zapragnal
    pojechac nim 'gdziestam'. Ale zeby kupowac taki sprzet majac mozliwosc
    wybrania czegos lepiej przystosowanego ?
    Nie rozumiem, ale ja truskawki cukrem ;)

    > Ja wiem ze mozna i TA kupic ale widziales takiego z litrowym silnikiem ?

    Nie widzialem, zreszta nowe TA to chyba nie bardzo na taki wyjazd.
    Pomimo wyznawania hondy mysle ze lepsza bylaby nowa terefere.
    Z litrow dualowych byl ten wynalazek caponord czy cos, byl wi srom, bylo
    wiadro, byl KLV (speszalifo AZ), prawie litra mialy duze katy advenczer
    (ale ich to bym akurat nie wybral) i pewnie jakies inne co ich nie
    pamietam. Jest tyle mozliwosci... a tu fazer jak gieespincet... ;)

    pozdr
    newrom

  • 37. Data: 2012-03-05 10:01:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > Z litrow dualowych byl ten wynalazek caponord czy cos, byl wi srom, bylo
    > wiadro, byl KLV (speszalifo AZ), prawie litra mialy duze katy advenczer
    > (ale ich to bym akurat nie wybral)

    Z nimi wszystkimi jest ten sam problem, w jednych większy, w innych
    mniejszy - wysokość i waga. Największy oidp w Varadero, KLV/V-Strom to
    zdajesie to samo tylko buda nieco inna. Aprilia bardzo przyjemna ponoć,
    ale widziałem na niej tylko facetów o wzroście 180+.

    i pewnie jakies inne co ich nie
    > pamietam.

    To z pojemności okołolitrowych sensowny byłby Tiger albo TDM.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 38. Data: 2012-03-05 11:01:23
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-05 11:01, Magic pisze:

    > mniejszy - wysokość i waga.

    Nie ma dostepnych zestawow obnizajacych ?
    Pomijam juz nawet ze dla mnie trzymanie sie litra jest bez sensu :)

    > To z pojemności okołolitrowych sensowny byłby Tiger albo TDM.

    Ten starszy tiger, 995 bym sie zgodzil. Te nowe to juz niekoniecznie.
    O tigerze na wyprawy pisal Pawel ACE, tylko juz nie pamietam czy tu, czy
    na swojej stronie.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 39. Data: 2012-03-05 23:15:16
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-01 14:21, mali pisze:

    > klasie 650 chyba juz wszytko powiedziano, a co z 1000 i więcej?
    > Jakieś propozycje, doświadczenia?

    Nie wszystko. Zapomniano o versysie i TDM. Oba motorki jak lubisz asfalt
    i nie zamierzasz się od niego oddalać. Versys zajebiście się prowadzi i
    ma nie tylko moim zdaniem fenomenalny silnik. Niestety Kawasaki w
    poprzedniej wersji versysa zastosował takie plastiki że po paru latach
    wygladają jak jakaś padlina i to zniechęca do tego moto. W nowej wersji
    jest ponoć lepiej ale nie wiem jak bardzo lepiej...

    Pozdrawiam
    Rafał
    DL650

  • 40. Data: 2012-03-09 08:37:06
    Od: mali <m...@g...com>

    On 6 Mar, 00:15, The_EaGle <g...@d...pl> wrote:

> [...]
    > wygladają jak jakaś padlina i to zniechęca do tego moto. W nowej wersji
    > jest ponoć lepiej ale nie wiem jak bardzo lepiej...

    Teraz już chyba mamy komplet. Tak więc dziękuję tym wszystkim, którzy
    odpowiedzieli na temat i tym co to jak ja, zawsze muszą coś powiedzieć
    nie koniecznie w temacie.

    18 jest bazar w Wawie tak więc zobaczymy co kto tam zaprezentuje.

    pozdro