  • Data: 2010-07-14 07:19:01
    Temat: Re: co nadaje sie na lpg?
    Od: "SET" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Braciszek miał Focusa z 2000 r silnik 1.6 albo 1.4. Dokładnie nie wiem jakie
    tam oznaczenie było ale był zagazowany.
    Efekt masakryczny. Jakaś czkawka przy przyspieszaniu, nawet przy stałej
    prędkości jakby mu obroty falowały, efekt nasilał się po rozgrzaniu silnika.
    Wszelkie regulacje o kand du... Moja esperyna zagazowana od 100kkm jeździ
    idealnie przy tamtym wynalazku. Możliwe, że był to efekt marnego montera
    gazu ale piszę po prostu jak było.