  • 41. Data: 2011-08-22 12:05:27
    Temat: Re: co mi mogą zrobić jak kupie auto z Francji i nie zarejestuje ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j2t9bo$fgj$1@inews.gazeta.pl...

    > a z jakiego art to wynika?
    >
    > Według moich informacji nie ma kary za nieprzerejsetrowanie

    Znaczy uważasz, że wolno jeździć na dowodzie czasowym po wygaśnięciu jego
    ważności?

  • 42. Data: 2011-08-22 17:05:04
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > nie 30, tylko 5 dni ..

    Oj :>

    > Umowne jest tu tylko kiedy auto wjechało do Polski.
    > Generalnie przyjmuje sie albo date, którą piszesz w oświadczeniu, albo
    > date przeprowadzenia badania technicznego w Polsce.

    Faktycznie - zarem bez rewelacji.

    > ps. a skąd wiesz, ze umowa nie ściemniona? Podpisywałeś osobiscie z
    > zagranicznym sprzedającym?

    Miałem okazję dzwonić do dealera/komisu który toto sprzedał i serwisował
    - musiałem się dopytać jak tam rozrząd, więc i to potwierdziłem.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 43. Data: 2011-08-23 10:24:15
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no, pod warunkiem, ze to zagraniczne ubezpieczenie jest ważne, a jak nie
    > to będzie droższe niż w polsce i Ty nie możesz go wykupić, tylko Jan
    > Kowalski.
    > Poza tym jak ktoś sprzeda auto to wyrejestruje, a w przypadku francji
    > możesz przerejestrować na siebie - wyrabiając tzw karte eksportową. Dalej
    > masz problem z ubezpieczeniem.

    kupuję na kolegę, jakiegoś Jeana Reno albo Helmuta Kohla
    i on płaci ubezpieczenie oraz robi przeglądy
    pytanie czy mogę sobie po Polsce jeździć takim "pożyczonym" samochodem.

    samochód na cypryjską firmę tez niezły pomysł.

  • 44. Data: 2011-08-23 10:51:26
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-20 12:34, Michał pisze:
    > Witam,
    >
    > Pomysł mam taki:
    > kupić auto "do przerejestrowania" sprowadzone z Francji
    (...)

    TOBIE akurat nic. Niestety prawo w sposob szczegolny ochrania osoby
    specjalnej troski.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl