  • 1. Data: 2011-01-20 12:35:21
    Temat: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    bo jakos skumac nie moge ...
    zloto kladli pod ukradziony tluczen czy jak ?
    chyba ze znowu poszlo fifty / fifty...

  • 2. Data: 2011-01-20 12:48:07
    Temat: Re: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-01-20 12:35, zinek pisze:
    > bo jakos skumac nie moge ... zloto kladli pod ukradziony tluczen czy jak
    > ? chyba ze znowu poszlo fifty / fifty...

    Cena za wykupiona ziemie..

  • 3. Data: 2011-01-20 12:58:59
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Cena za wykupiona ziemie..

    Wykupioną pewnie ze 2 razy

  • 4. Data: 2011-01-20 13:03:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 12:35:21 +0100 osobnik zwany zinek
    wystukał:

    > bo jakos skumac nie moge ...

    obiekty inżynieryjne, linie energetyczne, kolejowe etc.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-01-20 14:32:17
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    > Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 12:35:21 +0100 osobnik zwany zinek
    > wystukał:

    > obiekty inżynieryjne, linie energetyczne, kolejowe etc.

    i pewnie to samo mozna bylo miec za pol ceny. ..

  • 6. Data: 2011-01-20 14:41:17
    Od: Regand <r...@w...pl>

    > i pewnie to samo mozna bylo miec za pol ceny. ..

    Pojecie przetargu jest znane?

  • 7. Data: 2011-01-20 14:42:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 14:32:17 +0100 osobnik zwany zinek
    wystukał:

    > i pewnie to samo mozna bylo miec za pol ceny. ..

    to czemu nie wystartowałeś w przetargu?

  • 8. Data: 2011-01-20 15:04:29
    Od: "Tomek" <k...@i...pl>

    > Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 12:35:21 +0100 osobnik zwany zinek
    > wystukał:

    > obiekty inżynieryjne, linie energetyczne, kolejowe etc.
    >

    > --

    Tego jest mniej więcej tyle, ile na 90-km autostradzie A2, więc argument
    chybiony. Sądzę że raczej przekłądanie instalacji oraz ceny działek.
    Tomek

  • 9. Data: 2011-01-20 16:43:06
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jan 2011 12:48:07 +0100, lukz <l...@v...pl> wrote:

    >Cena za wykupiona ziemie..

    2 mld. to jest koszt samych robót, bez wykupu gruntu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2011-01-20 19:36:39
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > to czemu nie wystartowałeś w przetargu?

    bo zapewne były warunki wstępne dla przystępujących
    takie żeby odcedzić "nieuczciwą" konkurencję