  • 1. Data: 2012-10-05 16:39:05
    Temat: co dal malo dzwoniacych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    konto w demobilu sie prawie skonczylo ... co polecacie malo dzwoniacym
    ? Doladowac czy sie przenosic ? Ale gdzie sie przenosic ?

    J.

  • 2. Data: 2012-10-05 17:38:33
    Temat: Re: co dal malo dzwoniacych
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F" napisał:

    > konto w demobilu sie prawie skonczylo ... co polecacie malo dzwoniacym
    > ? Doladowac czy sie przenosic ? Ale gdzie sie przenosic ?

    Ale po co się przenosić?
    A tak a propos przenoszenia: powyżej widnieje odpowiedź na zadane
    niedawno tu pytanie, dlaczego nie powinno się stawiać spacji przed
    znakiem przestankowym.

    JoteR

  • 3. Data: 2012-10-05 17:40:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    "J.F" napisał:

    >Ale po co się przenosić?

    Moze gdzie indziej taniej, lepiej, szybciej i bardziej kolorowo :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-10-05 17:51:17
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 05.10.2012 o 17:40 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Moze gdzie indziej taniej, lepiej, szybciej i bardziej kolorowo :-)

    Oj widzę że nudy i nudy u ciebie ;)
    A przenieś się do Fresh, sześc dych dostaniesz, a jak zmarnujesz to
    przenieść się do Orangutana, jakość 100 minut do wszystkich dostaniesz na
    wytracenie, później, hmm.. a rzuć monetą.. :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 5. Data: 2012-10-05 18:51:44
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F" napisał:

    > Moze gdzie indziej taniej, lepiej, szybciej i bardziej kolorowo :-)

    Tu masz najbardziej kolorowo:
    http://www.play.pl/pl/
    Nie wierzysz? Sprawdź klawiszem "Sprawdź". Lub spytaj Pszemola.

    JoteR

  • 6. Data: 2012-10-05 19:20:11
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 05.10.2012 o 18:51 JoteR <j...@p...pl> pisze:

    > Tu masz najbardziej kolorowo:
    > http://www.play.pl/pl/
    > Nie wierzysz? Sprawdź klawiszem "Sprawdź".

    A czekaj, ja też, a gdzie ten klawisz?
    /w końcu to też mój operator, jest kolorowo, a może nawet nie wiem/

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 7. Data: 2012-10-05 21:04:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 5 Oct 2012 16:39:05 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >konto w demobilu sie prawie skonczylo ... co polecacie malo dzwoniacym
    >? Doladowac czy sie przenosic ? Ale gdzie sie przenosic ?

    Napisz konkretnie co masz na myśli pod pojęciem mało dzwoniący? Czyli
    ile minut miesięcznie wygadujesz, smsów, czy korzystasz netu w
    telefonie, wtedy będzie można coś doradzić bo tak nic to nie da.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-10-05 22:12:50
    Od: "MM" <m...@n...nospam>

    > konto w demobilu sie prawie skonczylo ... co polecacie malo dzwoniacym ?
    > Doladowac czy sie przenosic ? Ale gdzie sie przenosic ?

    Przenosić, choćby jako kara za odpłatne sprawdzanie stanu konta :P
    A jako, że nie widać na grupie relacji z przenosin do VM, więc...

  • 9. Data: 2012-10-05 22:17:40
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 05.10.2012 o 21:04 dizel <x...@x...xx> pisze:

    > Napisz konkretnie co masz na myśli pod pojęciem mało dzwoniący? Czyli
    > ile minut miesięcznie wygadujesz, smsów, czy korzystasz netu w
    > telefonie, wtedy będzie można coś doradzić bo tak nic to nie da.

    Jej. Z pełnym szacunkiem do tradycji naszych (moich?) zainteresowań.
    ale czy w obecnych czasach to ma znaczenie?? Ile ktoś minut rozmawia
    tygodniowo, smsów wysyła itd?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 10. Data: 2012-10-05 22:47:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 05 Oct 2012 22:17:40 +0200, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >Jej. Z pełnym szacunkiem do tradycji naszych (moich?) zainteresowań.
    >ale czy w obecnych czasach to ma znaczenie?? Ile ktoś minut rozmawia
    >tygodniowo, smsów wysyła itd?

    Dla jednego mało dzwoniący to ten co wygaduje koło 100minut
    miesięcznie a dla drugiego ten co 50. Także to pojęcie względne,
    skoro pyta o ofertę dla mało dzwoniących. Co mam mu napisać żeby do
    play przenosił? To zależy od profilu dzwonienia, ofert na kartę jest
    mnóstwo na rynku. W samym play jest około 8 taryf, nie chce mi się
    liczyć teraz dokładnie.