  • Data: 2010-05-23 11:10:16
    Temat: Re: ciche, tanie i dobre opony - jakie ?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-23 00:38:51 +0200, " Michał" <m...@W...gazeta.pl> said:

    > W jest raczej ok, bo to 270km/h

    To był taki żart - njus z przymrużeniem oka. :-)
    Tanie dla mnie, to nie to samo, co tanie dla innych.
    Dobre dla mnie, może być niewystarczające dla innych.
    Dla mnie głośne, możebyć ciche dla przygłuchego.

    > aha zapomniałem o tym żeby jeszcze miękkie były na te dziury :)

    Na dziury to raczej coś innego niż siedemnaście cali?

    > a takie coś ?
    > Barum Bravuris 2 225/55R17 101 WXL ZR
    > http://www.opony.com/opony/53441_barum_bravuris_2.ht
    ml

    > dobre by było czy już za tani wynalazek ?

    A pasuje ci ścieralność, komfort, głośność i tak dalej?
    Bo ocena ogólna jest całkiem niezła.
    Lepsza od fuldy, która wg opinii mych znajomych, używających takich
    opon od paru sezonów, jest po prostu świetna.
    Ja wolę continentale (zwyciężyła cena) - używam letnich i zimowych,
    choć chciałbym micheliny.

    --
    Bydlę