  • Data: 2010-05-23 16:46:31
    Temat: Re: ciche, tanie i dobre opony - jakie ?
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To był taki żart - njus z przymrużeniem oka. :-)

    A ok, nie załapałem ;)

    > Tanie dla mnie, to nie to samo, co tanie dla innych.
    > Dobre dla mnie, może być niewystarczające dla innych.
    > Dla mnie głośne, możebyć ciche dla przygłuchego.

    > Na dziury to raczej coś innego niż siedemnaście cali?

    Już auto ma wymienione z fabrycznych 18' na 17' żeby na dziurach było ok.
    Nie wiem czy mniejsze wejdą bo hamulce duże, wydaje się że może by i 15'
    z safrane podeszły - ale koła wydają się być kilka cm większe.
    trzeba zostawić 17' bo czasu szkoda na kombinowanie, pozatym 17' mają
    firmowy design marki i auto wygląda ok, i lepiej nie kombinować dalej :)

    > A pasuje ci ścieralność, komfort, głośność i tak dalej?
    > Bo ocena ogólna jest całkiem niezła.
    > Lepsza od fuldy, która wg opinii mych znajomych, używających takich
    > opon od paru sezonów, jest po prostu świetna.
    > Ja wolę continentale (zwyciężyła cena) - używam letnich i zimowych,
    > choć chciałbym micheliny.

    no to chyba w ta stronę pójdzie decyzja... ale jeszcze nie wiem.

    przejrzę continentale

    pozdrawiam.