  • Data: 2010-05-23 23:32:00
    Temat: Re: ciche, tanie i dobre opony - jakie ?
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Peeter <p...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > To ciekawe, pokazuje tylko jak mało mówią opinie. Opony z wyższej
    > półki kupują zazwyczaj ludzie z dużymi wymaganiami, stąd oceny
    > opony lepszej klasy mogą być gorsze, niż tej słabszej, która jest
    > częściej wybierana przez spokojnie jeżdżących i mało wymagających
    > użytkowników.
    >
    > Primacy HP miałem u siebie w aucie, gdy go kupiłem. Opony były
    > w miarę świeże i miały około 6mm bieżnika, więc nieźle. Guma nie
    > była sparciała ani popękana. W sumie się cieszyłem, póki nie zacząłem
    > na nich jeździć. Do rzeczy - fatalnie trzymają, łatwo zrywają
> [...]

    Tutaj jest tak: teraz są zimowe klebery - winter coś tam sport.

    Przy ruszaniu z gazem do dechy (245koni/automat) na suchym przy
    aktualnych temperaturach, słychać jakieś piski.

    przy dodaniu gazu od 25km/h już raczej nie lub raz piśnie,
    nie czuć działania ASR, auto ma szperę, napęd na przód i miękkie
    zawieszenie.

    Auto zbiera się leniwie ale całkiem fajnie, coś jak bmw E65 745 bo
    jechało obok i wyło aż do ~170km/h ;)

    i teraz chodzi o to żeby kupić coś cichego i dobrego na lato,
    "na prostej" nawet zimówki dają radę więc chyba nie ma problemu ?
    a przy większych prędkościach momenty mniejsze i oponom prościej ?

    pozdrawiam.