  • Data: 2010-05-24 12:50:28
    Temat: Re: ciche, tanie i dobre opony - jakie ?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-23 17:33:30 +0200, ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> said:

    > To ciekawe, pokazuje tylko jak mało mówią opinie. Opony z wyższej
    > półki kupują zazwyczaj ludzie z dużymi wymaganiami, stąd oceny
    > opony lepszej klasy mogą być gorsze, niż tej słabszej, która jest
    > częściej wybierana przez spokojnie jeżdżących i mało wymagających
    > użytkowników.

    Hmmm... Już dałbym się złapać, ale coś mi nie pasuje.
    Gość kupuje auto za 200-600 tysięcy, opony po patolu sztuka, a potem
    łazi po forach internetowych, by klikać w punkciki?
    On już nie ma czego przedłużać, więc to trochę (dla mnie) niespójne.
    ;-)))
    (ale samą myśl złapałem i coś w tym jest)

    > (ciach opis)

    Dzięki za wyjaśnienia!

    --
    Bydlę