  • 41. Data: 2010-06-15 12:43:25
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:4c17587d$1@news.home.net.pl...

    > Owszem, istnieje takie ryzyko.
    > Ale nie znam sposobu, aby choćby sprawdzić, czy to rzeczywiście jego
    > znaczek

    A dlaczego on ma to sprawdzać?
    Niech to policja zrobi, bez jego udziału, od tego psy są, a nie od stania z
    radarem w krzakach.
    On ma tylko zgłosić, być może zasugerować podejrzanego, skoro już śledztwo
    przeprowadził.

  • 42. Data: 2010-06-15 12:47:42
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Rafał napisał:

    > teraz pewno siedzi w szkole, na allegro logował się ostatnio wczoraj
    Eeee tam w szkole siedzi, juz prawie wakacje wiec dorabia na parkingach (szuka nowych
    znaczkow) :-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 43. Data: 2010-06-15 13:04:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    Gabriel'Varius' wrote:

    > Eeee tam w szkole siedzi, juz prawie wakacje wiec dorabia na parkingach
    > (szuka nowych znaczkow) :-(

    Czy Allegro nie może zabronić sprzedaży tego gówna? Przecież wiadomo, że
    większość tego towaru jest trefna.

  • 44. Data: 2010-06-15 13:13:08
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik to napisał:

    > Czy Allegro nie może zabronić sprzedaży tego gówna? Przecież wiadomo, że
    > większość tego towaru jest trefna.
    Zonie ukradli koplaki oryginalne od nowego Twingo (cena w aso 480pln) w ciagu 48h od
    przytargania
    auta z salonu :-(
    Nawet nie zdazylem ich pokreslac od wew. str. i trytytkami przymocowac.
    Co prawda na allegro pojawil sie ten sam wzor (dosc nietypowy bo to wersja
    limitowana) ale nie
    mialem dowodu (ja z Jaworzna a kolpaki w Chrzanowie wystawione)
    Zona zglosila na policji kradziez, miski zrobily opis + dostali wzor z katalogu i po
    kilku dniach
    oddzwonili ze kradziezy na osiedlu bylo kilkascie, nawet miskowi skroili kolpaki.
    Zlodzieje brali co bylo nowe i nieporysowane, nawet bylo nagrani z kamery miejskiej
    ale lebek byl w
    kapturze i byl juz polmrok.
    Teraz ma kolpaki za 35 pln za komplet, porysowane od wew. strony przez syna roznego
    rodzaju maziami
    wraz z grawerem srubokretowym o tresci niecenzurajnej i nr rejestracyjnym auta
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 45. Data: 2010-06-15 13:16:44
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Cavallino pisze:

    > A dlaczego on ma to sprawdzać?
    > Niech to policja zrobi, bez jego udziału, od tego psy są, a nie od
    > stania z radarem w krzakach.
    W sumie masz rację - policja może sama się przespacerować, zatrzymać
    znaczek do wyjaśnienia i okazać go zgłaszającemu ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 46. Data: 2010-06-15 13:21:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > W sumie masz rację - policja może sama się przespacerować, zatrzymać
    > znaczek do wyjaśnienia i okazać go zgłaszającemu ;)

    Chyba tylko w "majami wice" albo CSI

  • 47. Data: 2010-06-15 13:26:43
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 15.06.2010 11:47, Rafał wrote:

> [...]
    > przynajmniej coś doradził.
    > Zgłaszałeś kradzież?
    > jak policja zleje temat, to przewieź go gdzieś do lasu. Najlepiej tak
    > żeby Cie nie skojarzył z Twoim samochodem, bo później może się mścić.
    > Jak znajdziesz więcej pokrzywdzonych, to pewnie pomogą przy wycieczce.
    >
    > Z innych sposobów może rozmowa z rodzicami coś pomoże. Widać że smarkacz
    > i detalista, pewno jest grzecznym synkiem co do kieszonkowego chce
    > dorobić. Trzeba go naprostować bo na tym się pewno nie skończy.
    >
    > Daj sznurka do naszej klasy bo szukać mi się nie chce

    A i jeszcze jedno, po całej sprawie zgłoś to do allegro, jak będziesz
    mieć papiery z policji to powinni mu powiesić konto utrudniając
    dystrybucje w przyszłości.

  • 48. Data: 2010-06-15 13:39:23
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > A i jeszcze jedno, po całej sprawie zgłoś to do allegro, jak będziesz
    > mieć papiery z policji to powinni mu powiesić konto utrudniając
    > dystrybucje w przyszłości.
    Zawieszenie konta z całym 1 (jednym) komentarzem to po prostu będzie
    tragedia. Smutne to, ale z powyższych postów wynika, że poszkodowany
    może tylko stracić na interwencji. W pięknym kraju żyjemy, nie ma co.
    --
    MZ

  • 49. Data: 2010-06-15 13:42:59
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    tym
    > zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

    Z własnego doświadczenia:(
    Kumplowi ukradli motocykl. Swoimi kanałami znaleźliśmy złodzieja i
    zgłosiliśmy to na Policję z podaniem imienia, nazwiska, adresu zamieszkania
    i adresu przechowywania skradzionego motocykla. Po prostu baliśmy się o
    własne dupska żeby się pokazywac na jakiejś melinie. I co? I panowie ładnie
    wszystko spisali co mówiliśmy a później wzięli kumpla i na osobności
    powiedzieli, że trzeba było z kilkoma kumplami jechać i odebrać własność bo
    teraz to oni muszą dochodzenie uruchomić a to zajmie kilka dni a
    najprawdopodobniej zodziej najdalej jutro się dowie, że sprawa jest
    zgłoszona i motocyl zniknie.
    Jak się to wszystko rozegrało nie będę opisywał ale sprzęt wrócil do
    właściciela i niestety nie drogą oficjalną.

    Tak więc przy "niskiej szkodliwości społecznej" Twojego znaczka nie wróżę
    niczego dobrego ze strony naszych organów. Będziesz miał sporo
    nieprzyjemności i nestety pozostanie strach przed utratą auta bo oczywiście
    gnojek będzie znał wszystkie twoje dane jako zgłaszającego/pokrzywdzonego.
    Takie mamy prawo:(

    Ja już się wyleczylem z prób współpracy z Policją gdy mi coś zniknie z
    samochodu, działki, piwnicy.

  • 50. Data: 2010-06-15 14:15:50
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 15.06.2010 12:09, LEPEK pisze:

    > profile/12100006
    >
    > Swoją drogą nieźle oglądalność aukcji mu skoczyła :D

    Heh, nawet ma konto powiązane z allegro, żeby od razu pochwalić się tym
    co nakradł ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana