    From: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Date: Tue, 15 Jun 2010 13:13:08 +0200

    Użytkownik to napisał:

    > Czy Allegro nie może zabronić sprzedaży tego gówna? Przecież wiadomo, że
    > większość tego towaru jest trefna.
    Zonie ukradli koplaki oryginalne od nowego Twingo (cena w aso 480pln) w ciagu 48h od
    przytargania
    auta z salonu :-(
    Nawet nie zdazylem ich pokreslac od wew. str. i trytytkami przymocowac.
    Co prawda na allegro pojawil sie ten sam wzor (dosc nietypowy bo to wersja
    limitowana) ale nie
    mialem dowodu (ja z Jaworzna a kolpaki w Chrzanowie wystawione)
    Zona zglosila na policji kradziez, miski zrobily opis + dostali wzor z katalogu i po
    kilku dniach
    oddzwonili ze kradziezy na osiedlu bylo kilkascie, nawet miskowi skroili kolpaki.
    Zlodzieje brali co bylo nowe i nieporysowane, nawet bylo nagrani z kamery miejskiej
    ale lebek byl w
    kapturze i byl juz polmrok.
    Teraz ma kolpaki za 35 pln za komplet, porysowane od wew. strony przez syna roznego
    rodzaju maziami
    wraz z grawerem srubokretowym o tresci niecenzurajnej i nr rejestracyjnym auta
    pozdrawiam

    Oskar Wilde