  • 51. Data: 2010-06-15 14:22:46
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
    news:hv7ft1$1i9$1@news.onet.pl...
    > Zaraz po kradziezy zaprenumerowalem sobie powiadomienia z allegro. I co?
    > Wczoraj o 19 pojawila sie aukcja z Krakowa, gdzie gosc sprzedaje kilka
    > znaczkow, w tym lexusa. Typ ma jedna zolta gwiazdke. Czy to przypadek? Od
    > daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z
    > tym zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

    Chcialem tylko zwrocic uwage, ze jeszcze niczego nikomu nie udowodniono,
    znaczki moga faktycznie pochodzic ze zlomowiska, a jedyne na co mozecie
    osiagnac takim szarpaniem czyjegos konta n-k tutaj to sprawa o pomowienie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 52. Data: 2010-06-15 14:23:42
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia 15 Jun 2010 10:27:42 GMT, to napisal(a):
    > Po drugie musisz mieć świadomość, że jeśli w następstwie Twoich działań
    > gość dostanie Twoje dane (z Allegro, z policji, whatever) to problem ze
    > znaczkiem może przerodzić się w problem z całym Lexusem, oknami w domu,
    > płonącym psem itp.

    Nie daj się tak zastraszyć, niech się policja wykaże. Nie można
    tolerować takiego syfu... :(

    --
    scypio

  • 53. Data: 2010-06-15 14:27:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    Scypio wrote:

    > Nie daj się tak zastraszyć, niech się policja wykaże. Nie można
    > tolerować takiego syfu... :(

    Ja? Mi nic nie ukradli.

  • 54. Data: 2010-06-15 14:58:04
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > osiagnac takim szarpaniem czyjegos konta n-k tutaj to sprawa o pomowienie.

    Akurat dobrze trafilem. Wieczorem sprawa sie wyjasni i napisze tutaj.

  • 55. Data: 2010-06-15 15:00:52
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    Gabriel'Varius' pisze:

    > Teraz ma kolpaki za 35 pln za komplet, porysowane od wew. strony przez
    > syna roznego rodzaju maziami wraz z grawerem srubokretowym o tresci
    > niecenzurajnej i nr rejestracyjnym auta
    > pozdrawiam
    *** Tak mi sie przypomniala pewna niebieska panda:
    http://img156.imageshack.us/img156/2883/p110015250.j
    pg
    :)

    --
    +- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F - Road Lamer MC President ;) -+
    + " cos byc musi do cholery za zakretem " +

  • 56. Data: 2010-06-15 15:11:27
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 15.06.2010 14:58, neoniusz wrote:

    > Akurat dobrze trafilem. Wieczorem sprawa sie wyjasni i napisze tutaj.

    niecierpliwimy się:)
    kolesiowi ciśnienie chyba już skoczyło bo aukcje zniknęły:)

  • 57. Data: 2010-06-15 15:12:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w
    > wiadomosci
    >
    > Niech pokaze to zlomowisko.

    na przedmiesciach Hamburga :-P

    J.

  • 58. Data: 2010-06-15 15:12:27
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > płonący pies raczej nie teges, na NK widać że miłośnik zwierząt:)
    > Ale o Lexusa to bym się martwił. Dlatego zalecam anonimowość.

    Na szczescie tam nie mieszkam caly czas. Auto stoi prawie caly czas w garazu
    podziemnym na ogrodzonym terenie z ochraniarzami. W tym samym garazu sa
    jeszcze 2 takie same ;) Pech chcial, ze akurat sobie zle stanalem
    odwiedzajac kolezanke - tylem do takich krzakow i trawy...

  • 59. Data: 2010-06-15 15:14:09
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > niecierpliwimy się:)
    > kolesiowi ciśnienie chyba już skoczyło bo aukcje zniknęły:)

    I jakos dziwnie wiekszosc zdjec z profilu na nk zniknelo ;)

  • 60. Data: 2010-06-15 15:14:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w
    > Czy Allegro nie może zabronić sprzedaży tego gówna? Przecież
    > wiadomo, że
    > większość tego towaru jest trefna.

    Moc to moze, ale gdzie bedziesz szukal znaczka ?
    Czemu legalny sprzedaca nie mialby na allegro.

    A czy trefna .. patrzac na ilosc zlomu ktory sie u nas przerabia to
    niekoniecznie.
    Np takie lusterka.

    J.