  • Data: 2010-06-15 19:58:18
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-15 19:09, LEPEK pisze:

    > Co do policjantów, to się zgodzę.

    Aha, a reszty 'odważnych' już nie? Daruj... Policja wcale nie jest taką
    oazą głupoty, jak tu (nie tylko oczywiście) wielu chce pokazać. Jest
    ona jakimś odzwierciedleniem średniego poziomu umysłowo/moralnego
    społeczeństwa - co zresztą widać.

    > Ale jeśli chodzi o poszkodowanego, to optyka się zmienia w zależności od
    > tego, czy jesteś tylko komentatorem, czy właśnie poszkodowanym...

    No cóż - to co napisałeś tylko potwierdza moja tezę. Większość jest
    mocna w gębie i interesuje ją tylko i wyłącznie własny interes przy
    najmniejszych kosztach własnych.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.